Anlæg

Bilstereo, navigation, håndfri osv.
Besvar
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Anlæg

Indlæg af hare »

Hej kære Lupo-familie

Ja så skal det gøres, der skal anlæg i min lille Lupo, noget jeg i øvrigt har monteret i et utal af biler, det kan jeg dog hitte ud af og dog :-(

Mit anlæg som pt. er en Pioneer DEH-4200SD driller en del med ECO slået til, når bilen slukker / starter i eco tilstand genstartet anlægget, møg træls og når bilen har været slukket sletter den alle indstillingerne :-(

What to do, hvad har i selv gjort..

Jeg er villig til at betale mig ud af denne irritation hvis ikke i kan hjælpe mig sådan rent teknisk her online, så er jeg villig til at komme forbi vedkommende og give lidt til kaffekassen :-)
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Anlæg

Indlæg af KMDTHY »

Der er en del indlæg om dette..... problemet er at Pioneer trækker den primære strøm anderledes end f.eks. Blaupunkt, så den ikke har stabiliseret forsyning ved start/stop.

Se:
viewtopic.php?f=22&t=530&p=3834#p3834
viewtopic.php?f=16&t=878
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Anlæg

Indlæg af hare »

Jeg fatter intet af et lednings diagram :-) nogle på Fyn som vil hjælpe mig modbetaling?
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Anlæg

Indlæg af KMDTHY »

hare skrev:Jeg fatter intet af et lednings diagram :-) nogle på Fyn som vil hjælpe mig modbetaling?
Okay, prøv at bytte rød og orange, og det burde spille, er det noget du kan forstå ? :D

Hvis det er helt galt, er der jo altid VAG-TECH i nærheden af dig....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Anlæg

Indlæg af hare »

Jeg har prøvet at krydse de to ledninger.. Dog uden det hjalp!

Jeg har VAGtech på opgaven, meget venlig mand.. (:
Besvar