Kan ikke få den over 110km/T med mindre det er ned af bakke den vil ikke starte hvis det er koldt og efter et venstresving mistede den AL sin kraft jeg stoppede motoren og startede den igen før den ville bevæge sig .
Den har kun kørt 168000km den er nysynet (har dermed bestået statens minimumskrav.
Hvis der er en der har en ide ville jeg være et gladere menneske.
På forhånd tak
Min "NYE" LUPO 3L Halter
Re: Min "NYE" LUPO 3L Halter
I de perioder hvor vognen kun vil køre 110km/t tror jeg motorstyreenheden er i limp-home, hvor der ikke bliver lavet ladetryk.
Feljkodeudlæser - VCDS - på.
Feljkodeudlæser - VCDS - på.
Re: Min "NYE" LUPO 3L Halter
Tak det vil jeg prøve .
havde tænkt mig at tage i biltema og se hvad jeg kan finde og få en af deres diesel rens samtidig da jeg oplevede at den fungerede bedre end bell i min Octavia 2.0TDI
havde tænkt mig at tage i biltema og se hvad jeg kan finde og få en af deres diesel rens samtidig da jeg oplevede at den fungerede bedre end bell i min Octavia 2.0TDI
Re: Min "NYE" LUPO 3L Halter
Hvis du er ny i Lupo vil du gøre dig selv, og alle os andre, en kæmpe tjeneste ved at pløje FAQen igennem.
Der er, stort set alle fejl, fundet og løst. Det er faktisk grænsende til kedeligt vi ikke udfordres så meget mere.
Således vil jeg også tro din fejl er kendt. Jeg vi også tro bilen får trækket tilbage igen efter at motoren har været stoppet.
Så er problemet med 90% sikkerheds skyld N75 relateret, og hvis du ikke er igennem FAQèn endnu er det den vakuum ventil der styre indsuget på turboladeren.
Der står også noget med at teste det. Noget med at kigge på turbo armen når problemet er der, når en anden trykker på speederen. Altså skal det være når "man" er helt sikker på den har tabt pusten, og bilen må ikke stoppes og startes igen, så forsvinder problemet nemlig.
Der står også noget om hvordan den kan laves, eller hvis det ikke er den, så hvad man gør ved turboen.
Der er, stort set alle fejl, fundet og løst. Det er faktisk grænsende til kedeligt vi ikke udfordres så meget mere.
Således vil jeg også tro din fejl er kendt. Jeg vi også tro bilen får trækket tilbage igen efter at motoren har været stoppet.
Så er problemet med 90% sikkerheds skyld N75 relateret, og hvis du ikke er igennem FAQèn endnu er det den vakuum ventil der styre indsuget på turboladeren.
Der står også noget med at teste det. Noget med at kigge på turbo armen når problemet er der, når en anden trykker på speederen. Altså skal det være når "man" er helt sikker på den har tabt pusten, og bilen må ikke stoppes og startes igen, så forsvinder problemet nemlig.
Der står også noget om hvordan den kan laves, eller hvis det ikke er den, så hvad man gør ved turboen.
/383CI
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.