automester

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
helten
Indlæg: 47
Tilmeldt: tors 27. jan 2011 13:09
Geografisk sted: Danmark, nykøbing falster

automester

Indlæg af helten »

Findes der en AUTOMESTER mekaniker på sjælland, lolland-falster som har forstand på 3L??? Har stadig 4 måneders garanti, og den forhandler jeg har købt den af, kan ikke finde ud af (vil ikke) at lave den...

mvh

michael
Senest rettet af sussi ons 30. mar 2011 20:34, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Flyttet af Sussi da det ikke hører til i FAQen
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: automester

Indlæg af sussi »

Så har du faktisk krav på, at han betaler for at få den repareret, af en der kan, f.eks. JP Auto
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Liltorp
Indlæg: 156
Tilmeldt: tors 20. jan 2011 19:59
Geografisk sted: 4700/Sydsjælland/Blangslev

Re: automester

Indlæg af Liltorp »

helten skrev:Findes der en AUTOMESTER mekaniker på sjælland, lolland-falster som har forstand på 3L??? Har stadig 4 måneders garanti, og den forhandler jeg har købt den af, kan ikke finde ud af (vil ikke) at lave den...

mvh

michael
Jeg har prøvet det samme, dog med en C5'er.
Det er Automesteren der sender regningen videre til forsikringsselskabet.
Det har aldrig givet mig problemer - Og tro mig: Min Automesterforsikring blev brugt RIGTIGT meget :cry:
helten
Indlæg: 47
Tilmeldt: tors 27. jan 2011 13:09
Geografisk sted: Danmark, nykøbing falster

Re: automester

Indlæg af helten »

Problemet er jo bare at han ikke vil indrømme at han ikke har en døjt forstand på det. Han siger der ikke er noget i vejen med bilen.
Men at den springer ud af bak-gear, sætter igang på 100 forskellige måder og knager og brager fra den ene trækaksel, vil jeg ikke mene er at "ikke fejle noget"

Så kan jeg bare køre hen til en der har forstand på det, og få ham til at sende regningen videre? Eller hvordan klarer man sådan en sag??
Liltorp
Indlæg: 156
Tilmeldt: tors 20. jan 2011 19:59
Geografisk sted: 4700/Sydsjælland/Blangslev

Re: automester

Indlæg af Liltorp »

helten skrev:Problemet er jo bare at han ikke vil indrømme at han ikke har en døjt forstand på det. Han siger der ikke er noget i vejen med bilen.
Men at den springer ud af bak-gear, sætter igang på 100 forskellige måder og knager og brager fra den ene trækaksel, vil jeg ikke mene er at "ikke fejle noget"

Så kan jeg bare køre hen til en der har forstand på det, og få ham til at sende regningen videre? Eller hvordan klarer man sådan en sag??
Det er nok tvivlsomt om du bare kan køre til en anden. Men prøv at få en Lupo ekspert til at se på den og komme med en skriftlig vurdering. Så kan det være han ændre opfattelse.

I den sidste ende er det jo ikke ham der kommer til at betale
Besvar