Hakker / mangler kræfter on/off - NY version
: man 7. dec 2020 17:25
Hejsa
Har fået det her problem.
Når der accelereres dykker effekten og kommer tilbage igen. Alla normal-1/2 gas-normal-1/2 gas osv, hele vejen op i omdr. jo flere omdr og jo mere speedertryk jo værre føles det. Det ske ved alle speederpositioner, ikke kun fuld gas. Det sker i alle gear. Det bliver mindre udtalt når den er varm, men det er der stadig. Det er ikke som om den går ud, eller motorbremser, bare som om den mister det meste kraft, og så på igen.
Bilen har kørt lige godt 200.000, og gik ellers super fint lige indtil dette kom. Det startede gradvist, og blev hurtigt værre.
Der er ingen fejlkoder.
Jeg har skiftet dyse ledningsnettet for det var ligesom det jeg kunne finde på det. Det hjalp ikke.
Jeg har skiftet brændstoffilter, og tjekket der er masser af flow på dieselen.
Jeg tænker ikke det kan være speeder potmeter da den gør det ved alle positioner.
Jeg er strandet. Please en eller anden - Red mig!
Har tænkt dyser, ledninger før de går over i dyseledningsnet, Ladetryks styring, dobbeltpumpen, Maf eller anden sensor?
håber på lidt guldkorn
Tak
Har fået det her problem.
Når der accelereres dykker effekten og kommer tilbage igen. Alla normal-1/2 gas-normal-1/2 gas osv, hele vejen op i omdr. jo flere omdr og jo mere speedertryk jo værre føles det. Det ske ved alle speederpositioner, ikke kun fuld gas. Det sker i alle gear. Det bliver mindre udtalt når den er varm, men det er der stadig. Det er ikke som om den går ud, eller motorbremser, bare som om den mister det meste kraft, og så på igen.
Bilen har kørt lige godt 200.000, og gik ellers super fint lige indtil dette kom. Det startede gradvist, og blev hurtigt værre.
Der er ingen fejlkoder.
Jeg har skiftet dyse ledningsnettet for det var ligesom det jeg kunne finde på det. Det hjalp ikke.
Jeg har skiftet brændstoffilter, og tjekket der er masser af flow på dieselen.
Jeg tænker ikke det kan være speeder potmeter da den gør det ved alle positioner.
Jeg er strandet. Please en eller anden - Red mig!
Har tænkt dyser, ledninger før de går over i dyseledningsnet, Ladetryks styring, dobbeltpumpen, Maf eller anden sensor?
håber på lidt guldkorn
Tak