Lupo som "brandbil"

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Kgregersen
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 6. mar 2011 11:48
Geografisk sted: Vejle

Lupo som "brandbil"

Indlæg af Kgregersen »

Hej alle... Vi har altid kørt store biler, og har lige nu en Caravelle T4 på hvide plader lang model og en Transporter T4 kort model på gule plader. Nu overvejer vi at skifte e´den på gule ud med en mindre bil. Vi har kigget en del efter Lupo 3L, da den er meget billig at have, ihvertfald i forhold til det vi har nu. Vi kører omkring 12-14000km om året sammenlagt i begge vores biler, ca lige meget i hver.
Jeg arbejder som deltidsbrandmand, og bliver kaldt ud her hjemme fra. Det betyder jo så at bilen bliver presset lidt når den er kold. Det er der ikke ret mange biler der er ret glade for, men vil en 3L´ kunne holde til det, eller vil jeg splitte motor og gear i løbet af et halvt år.

Vh Kasper
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Lupo som "brandbil"

Indlæg af VAGtech.dk »

det lyder til at det skal være en bil uden turbo..
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
Kgregersen
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 6. mar 2011 11:48
Geografisk sted: Vejle

Re: Lupo som "brandbil"

Indlæg af Kgregersen »

Nu spørger jeg måske lidt dumt men hvorfor uden turbo?
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Lupo som "brandbil"

Indlæg af VAGtech.dk »

En bil med turbo der får tæsk fra kold, og når at blive varm, og herefter slukket efter at den er blevet varm, uden at få lov til at køle ned ordentligt holder bare dårligere ..
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.