Højre drivakselled adskillelse -LØST

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
salskov
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 25. okt 2010 15:35
Geografisk sted: Holbæk

Højre drivakselled adskillelse -LØST

Indlæg af salskov »

Hej. Håber på lidt hjælp her. Er ved at skifte drivakselmanchet i højre side udvendigt og er lidt i tvivl om hvordan jeg trækker leddet af. På en video ser det ud som om man slår den forsigtigt ud med en hammer. Er dette fremgangsmåden eller er der en lås, som jeg ikke umiddelbart kan få øje på?
salskov
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 25. okt 2010 15:35
Geografisk sted: Holbæk

Re: Højre drivakselled adskillelse

Indlæg af salskov »

Problem løst! Den fik et par nænsomme hug med min lille 1 kg mukkert. Man skal bare sørge for at ramme den inderste del af leddet.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Højre drivakselled adskillelse

Indlæg af sussi »

Tak for opfølgning :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Dazzle
Indlæg: 16
Tilmeldt: tirs 6. sep 2016 22:24
Geografisk sted: 4690 Haslev

Re: Højre drivakselled adskillelse -LØST

Indlæg af Dazzle »

Tak for info og opdatering :). Skal selv i gang med samme operation så det er godt at være forberedt med andres erfaringer :)
// Lupo 3L 1.2tdi / årgang 2002 / 188.000 km- min første bil som går + 10 km/l, der må forventes lidt tilvænning nu når man ikke skal tanke hele tiden
Besvar