Jeg har lidt fejl på vores ene A2,
Køleslange , øverste slange mellem motor og køler er utæt, hvor køber i dem billigst.
Gangsteller er utæt, er her stadig o rings sæt til salg.
Flexstykket på udstødningen er knækket, hvad gør man? For mig ser det ud til at Flexstykket er svejst/krympet på de andre dele.
Der er sat gas støddæmpere på, syntes de er for hårde, hvor vil i købe nogle originale billigt eller kender i nogle komfortabel uorginale
Kopholder, søger Kopholder i brun eller sort
Det var en ordentlig smører , håber der er nogle der vil hjælpe
Hilsen morten
Fejl på vores sølv A2
Re: Fejl på vores sølv A2
Altså - komfort finder du ikke i en a2 men så er der jo så mange andre fordele
Jeg har byttet de originale med et sæt fra en Polo - de forreste fjedre har en en omgang mere så de er lidt blødere - tilsvarende det til bagenden.
Opskriften finder du nemt hos a2freun.de
Ellers - byt til nyt - med den frekvens stumper skiftes køber jeg originalt for de mere specielle dele - såsom den stump udstødning etc
Mvh 2a2
Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Jeg har byttet de originale med et sæt fra en Polo - de forreste fjedre har en en omgang mere så de er lidt blødere - tilsvarende det til bagenden.
Opskriften finder du nemt hos a2freun.de
Ellers - byt til nyt - med den frekvens stumper skiftes køber jeg originalt for de mere specielle dele - såsom den stump udstødning etc
Mvh 2a2
Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
- doktorfrank
- Indlæg: 2310
- Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
- Geografisk sted: Ringsted
Re: Fejl på vores sølv A2
Komfort hører til de mere individuelle facts. Jeg finder en A2 et rimeligt kompromis mellem komfort og styreegenskaber, den ekstremt lave vægt taget i betragtning. Fortil med org dæmpere (gamle og virksomme) plus uorig fjedre med et par cm ekstra frihøjde, hvilket er en glæde ved hvert eneste forb. vejbump. Bagtil ret nye org fjedre plus Monroe Reflex som føles lige så bløde som de org og tillige giver mere præcis indstyring ved at modvirke krængning, altså et bedre kompromis end det medfødte.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Re: Fejl på vores sølv A2
Det der må du prøve at diskutere med min kone
Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler