Manglende loftlys ved åbning af en eller begge døre

Alt vedrørende teknikken på 3L
Låst
gabl2009
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør 26. feb 2011 19:57
Geografisk sted: Syd Jylland

Manglende loftlys ved åbning af en eller begge døre

Indlæg af gabl2009 »

Har lige erhvervet en brugt Lupo med overraskelser, men det er der altid med brugte biler.
Jeg har set en tråd der endte uden en egentlig konklusion om dette.
Jeg har været lidt i gang. Der er 3 ben i stikket til loft lampen. Det midterste stikket til lampen har en fast plus og et ben har en fast stel. Det sidste skal have en stel når en af dørene åbnes, men den forbindelse kommer ikke. Jeg har kigget i A stolpen venstre side og filtet rundt kabler er i orden så jeg forventer ikke kablet er knækket. Er der en der har et godt bud ?

PS findes der en værksteds manual på engelsk til Lupoer ?
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: Manglende loftlys ved åbning af en eller begge døre

Indlæg af KMDTHY »

Hvilken en tråd ar du læst ? Lyder ikke til du har læst denne..... viewtopic.php?f=13&t=747

Jeg har meget svært ved at se hvad du får ud af at oprette en ny tråd med EKSAKT samme problem ??? Skal folk kopiere deres svar herind ??? Hvis folk har andet svar, vil det nok været skrevet i den anden tråd.

Jeg låser denne tråd, da det er tåbeligt at lave en tråd der er 100% identisk med en anden.

Ang. værksteds bog, så nej. De findes på tysk, så du må på aftenskole, eller bruge google translate ;-)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Låst