Undertray/bobslæde Vs. Økonomi?

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Hummel
Indlæg: 16
Tilmeldt: ons 25. jan 2017 20:52
Geografisk sted: Odense

Undertray/bobslæde Vs. Økonomi?

Indlæg af Hummel »

Hej Folkens.

Nu er økonomien i min lille ny indkøbte ræv blevet bedre efter skift af termostat og LMM. Den har også fået en ny koblingsaktuator da den var utæt i bagenden. Jeg har også justeret synkronvinklen, den står nu og svinger fra 0.6 til 1.1 hvilket jeg mener er ok? Lige pt. står måleren på 4.2 hvilket jeg syntes er ok, men jeg jagter mere vil gerne ned under 4.0 :D

Har opdaget at undertrayen mangler og det er selvfølgelig ikke godt, men hvor meget energi skal jeg ligge i det ? Er der nogen der har målt forskel, med og uden den ? Kunne da være meget sjovt og vide om der er en mærkbar forskel i brændstof økonomien.

ER der andre faktorer jeg har overset? :) Kan snart ikke finde på mere...
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Undertray/bobslæde Vs. Økonomi?

Indlæg af ph. »

valg af fælge/ dæk, dæktryk, længde på køreture, kørestil
Robert
Indlæg: 319
Tilmeldt: tors 27. jan 2011 07:50
Geografisk sted: Borre Møn

Re: Undertray/bobslæde Vs. Økonomi?

Indlæg af Robert »

http://www.ebay.de/itm/301639020774
Jeg har lige fået en ny bobslæde hjem til en kammerat og til den pris er der vel ikke noget at betænke sig på ;)
Det er så kun den rene bobslæde uden nogen lyddæmpning på så det må du selv sørge for.
Besvar