sprinklerdyse afmontering A2

Da der nu kommer flere og flere spørgsmål om A2, er dette forum oprettet, for at det bliver nemmere at finde specifikke A2 spørgsmål.
Besvar
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

sprinklerdyse afmontering A2

Indlæg af CJohansen »

Halløj. Jeg ville have haft sprinklerdyserne ud for at få pillet lidt skidt ud af dysen. Men hvordan er det lige jeg får plastik afdækningen af?

Det er sikker meget nemt når man ved det, men jeg kan ikke lige se lyset.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
2a2
Indlæg: 1043
Tilmeldt: fre 2. jul 2010 21:59
Geografisk sted: bredebro

Re: sprinklerdyse afmontering A2

Indlæg af 2a2 »

Visker af og gummi-listen holder så plastik afdækning hvis jeg husker ret - mvh 2a2

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Biler:
Audi A2: 2001 Sølvgrå std 3L A2 med 625.000 km på klokken
Audi A3 e-tron: Hvid med 183.000 km på klokkken
MC:
Laverda 1000 3CL: 1979' er MC fra den gang man kunne lave MC'er - kun til mænd - stor - tung - hurtig - tørstig (12 km/l) - og nu med nye HC stempler
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: sprinklerdyse afmontering A2

Indlæg af CJohansen »

Troede jeg også, men nej. Det sidder fat oppe ved ruden på en eller anden måde.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: sprinklerdyse afmontering A2

Indlæg af sussi »

Led og du skal finde, det er beskrevet i en tidligere tråd, mener at huske at den skal trækkes vandret ud og ikke nedad (uden garanti)
Sussi
Ps. Søg via linket i min profil.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: sprinklerdyse afmontering A2

Indlæg af Skipper »

Giv den noget tyk sæbevand i kanten mod glasset, og vrik lidt forsigtigt med plasikken. Løft forsigtigt fri i en side, og træk vandret væk fra ruden, men vær forsigtig. Det er noget tynd sprallerværk, og det flækker for et godt ord. Husk at løfte fri af visker, og tag drænslange og vaskeslanger af.
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Besvar