ENDELIG! ;o)

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Cmilton
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons 26. jan 2011 14:08
Geografisk sted: Fårup, Randers

ENDELIG! ;o)

Indlæg af Cmilton »

Så er vi endelig blevet ny ejer af en fin lille Ulv fra 2002...
Den er købt ved Mercari biler i Randers, og vi har bare fået en fantastisk behandling! Det er en lille sølvgrå Ulv med eftermont. fartpilot og baksensorer, og 164K på klokken ;o)
--------------ENDELIG! 1. gangs ejer ;o)--------------------
Rekord! 2,7 L/100km 12.05.2011
Lupo 3L AYZ - 2002 - 165K på klokken!
OE Fartpilot - Solfilm i bag - Parkeringssensor bag
Brugeravatar
olesj
Indlæg: 41
Tilmeldt: fre 9. jul 2010 09:27
Geografisk sted: 3200 Nordsjælland
Kontakt:

Re: ENDELIG! ;o)

Indlæg af olesj »

Cmilton skrev:Så er vi endelig blevet ny ejer af en fin lille Ulv fra 2002...
Den er købt ved Mercari biler i Randers, og vi har bare fået en fantastisk behandling! Det er en lille sølvgrå Ulv med eftermont. fartpilot og baksensorer, og 164K på klokken ;o)
Jamen stort tillykke med den lille nye :D :D :D

Ja hvem der bare havde en fartpilot i sin Lupo den kan jeg godt misunde dig lidt ;)
VW Lupo 3L 2001 330.000 km
http://www.olesj.dk
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: ENDELIG! ;o)

Indlæg af 383CI »

Tillykke med dyret, nu er der jo garenti på når den er købt ved forhandler, men jeg ville insistere på at få skiftet olie på gearkassen, og overfyldt med 3,1L
Lige omkring den km stand din anskaffelse har, brander de nemlig af, hvis ikke de er serviceret ordentligt, og det er Mercari,desværre, ikke en garenti for.
Men er den serviceret er den jo næsten ikke engang kørt til, min runder snart 400k km. og kommer også fra Mercari men der er ikke dem der laver den, mere!
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: ENDELIG! ;o)

Indlæg af KMDTHY »

Tillykke med den :-)

Jaaaa, det er dejligt med fartpilot, især hvis det er OE :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Cmilton
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons 26. jan 2011 14:08
Geografisk sted: Fårup, Randers

Re: ENDELIG! ;o)

Indlæg af Cmilton »

383CI skrev:men jeg ville insistere på at få skiftet olie på gearkassen, og overfyldt med 3,1L
Lige omkring den km stand din anskaffelse har, brander de nemlig af, hvis ikke de er serviceret ordentligt, og det er Mercari,desværre, ikke en garenti for.
Men er den serviceret er den jo næsten ikke engang kørt til, min runder snart 400k km. og kommer også fra Mercari men der er ikke dem der laver den, mere!
Det er en ældre mand der har haft den, som har passet den i "hoved og røv"...
Ved sidste service fik den gearolie og det hele + grundjustering af gearkassen!
Hehe.. og ja det er en OE Fartpilot!
Vi skal hente den på Mandag... Glæder mig sku som et lille barn!!

383CI : Hvor får du serviceret din??
--------------ENDELIG! 1. gangs ejer ;o)--------------------
Rekord! 2,7 L/100km 12.05.2011
Lupo 3L AYZ - 2002 - 165K på klokken!
OE Fartpilot - Solfilm i bag - Parkeringssensor bag
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: ENDELIG! ;o)

Indlæg af ph. »

Hvis det er Vw der har udført Service på den er der med 99,99999% Sikkerhed for lidt olie på gearkassen... :(
Cmilton
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons 26. jan 2011 14:08
Geografisk sted: Fårup, Randers

Re: ENDELIG! ;o)

Indlæg af Cmilton »

ph. skrev:Hvis det er Vw der har udført Service på den er der med 99,99999% Sikkerhed for lidt olie på gearkassen... :(
Jeg får lige tjekket op på det hele når jeg får den hjem på Mandag... Men mener bestemt at det er Mercari Biler der har lavet service på den...
--------------ENDELIG! 1. gangs ejer ;o)--------------------
Rekord! 2,7 L/100km 12.05.2011
Lupo 3L AYZ - 2002 - 165K på klokken!
OE Fartpilot - Solfilm i bag - Parkeringssensor bag
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: ENDELIG! ;o)

Indlæg af 383CI »

Igen, og ikke for at skræmme, der er jo også garanti på bilen, når den er fra forhandler.
Mercari er IKKE garanti for den er serviceret ordentligt, heller ikke gearkassen, men helt sikkert for der er skiftet nole dele på den.
Hvis det er VW der har lavet den, er der med garanti ikke skiftet gearolie og med lige så stor garenti ikke nok på den. De kender godt problemet men skal også leve, og fatter ikke en pind om de små biler og interessere sig heller ikke for dem.
Jeg skifter selv olie og sliddele på bilen, men har fået lavet kobling og taktrem hos gearteknik.dk og ryger nu snart forbi 400k km.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Besvar