Nogen der har prøvet dette kabel

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
Brugeravatar
zackojensen
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 27. jul 2010 15:06
Geografisk sted: Mariager

Nogen der har prøvet dette kabel

Indlæg af zackojensen »

Nogen der har prøvet dette kabel er det også Kina kabel eller hvad?
http://www.vag-diagnostics.com/index.html
Har Ross-tech vcds
HamSjelv
Indlæg: 1845
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Nogen der har prøvet dette kabel

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa.


Til den oplyste pris er det med garanti en kina-kopi af et Ross-tech diagnoseinterface.

Sælgeren forsøger at 'brande' kablet som sit eget, men.... :cry:

Der findes mange krejlere derude....



/Claus
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Nogen der har prøvet dette kabel

Indlæg af sussi »

FUP FUP FUP
Jeg tænker det foregår på denne måde:
Skriv en mail til ham, så får du en "svensk" bank hvor du kan sætte penge ind, og væk er de. Så er det nemmere at tænde op i brændeovnen med sedlerne, så får man da lidt glæde af dem.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Jesperjensen
Indlæg: 36
Tilmeldt: lør 19. nov 2011 22:43
Geografisk sted: syd-vest-sjælland

Re: Nogen der har prøvet dette kabel

Indlæg af Jesperjensen »

RIP af Ross-tech diagnoseinterface

Denne hjemmeside som linkes til her, har jeg både betalt og modtaget kabel af.
OG DET VIRKER, også på naboens A2er

Det kostede 718kr på adressen.

Betalte med paypal, så var jeg sikker på at have en form for tryghed.
Havde varen 3dage efter på adressen efter betaling.

Att: sussi, ikke alle svindler (hvis vi lige ser bort fra det er RIP off vare) ;)
Faktisk er alle betalingsmuligheder derinde, du skal kun skrive mail for at få direkte link til ønskede betalingsmåde. en fin reel butik. kan anbefale med god samvittighed varen. ;)
Jeg har bygget en anderledes lupo 3l som nok er en af Dk´s mest over-serviceret lupo3l. (4xtandremskift på 60k) pga. tidligere ejer var +70årig dement. En bil som du med garanti har en mening om ved selvsyn? stikord: Lav, bred, læder-BH, folie-tag, og snart landberg chip. Jeg har mottoet: økokørsel behøves ikke at være kedelig. 3.4-3.7L normalkørsel, Rekord: 35km/l o.4000km (fruen´s).+ Bmw Cab +Merc S-klasse.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Nogen der har prøvet dette kabel

Indlæg af sussi »

Jesperjensen skrev:Att: sussi, ikke alle svindler (hvis vi lige ser bort fra det er RIP off vare) ;)
Faktisk er alle betalingsmuligheder derinde, du skal kun skrive mail for at få direkte link til ønskede betalingsmåde. en fin reel butik. kan anbefale med god samvittighed varen. ;)
OK så er denne "butik" god nok.
Desværre er der alt for mange svindlere på nettet, men som regel er det jo folks egen skyld, hvis de bliver taget ved næsen ;) ;)
Jesperjensen
Indlæg: 36
Tilmeldt: lør 19. nov 2011 22:43
Geografisk sted: syd-vest-sjælland

Re: Nogen der har prøvet dette kabel

Indlæg af Jesperjensen »

sussi skrev:
Jesperjensen skrev:Att: sussi, ikke alle svindler (hvis vi lige ser bort fra det er RIP off vare) ;)
Faktisk er alle betalingsmuligheder derinde, du skal kun skrive mail for at få direkte link til ønskede betalingsmåde. en fin reel butik. kan anbefale med god samvittighed varen. ;)
OK så er denne "butik" god nok.
Desværre er der alt for mange svindlere på nettet, men som regel er det jo folks egen skyld, hvis de bliver taget ved næsen ;) ;)

Det helt ok sussi, havde også mine betænkning først... googlede lidt og fik ufattelig mange hit´s i udlandet som roste produktet.
Google your ass off inden køb af tvivlsomme hjemmesider er sund fornuft. ;)
Jeg har bygget en anderledes lupo 3l som nok er en af Dk´s mest over-serviceret lupo3l. (4xtandremskift på 60k) pga. tidligere ejer var +70årig dement. En bil som du med garanti har en mening om ved selvsyn? stikord: Lav, bred, læder-BH, folie-tag, og snart landberg chip. Jeg har mottoet: økokørsel behøves ikke at være kedelig. 3.4-3.7L normalkørsel, Rekord: 35km/l o.4000km (fruen´s).+ Bmw Cab +Merc S-klasse.
Besvar