ABS føler.

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
4772
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 3. dec 2010 08:09
Geografisk sted: Langebæk

ABS føler.

Indlæg af 4772 »

Hvor sidder ABS følerne på min 3L? Er ikke rigtig inde i det der med, hvad sidder hvor i mortorummet, men kan sagtens lave på dem.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: ABS føler.

Indlæg af sussi »

Hvis du tror at ABS følerne sidder i motorrummet, så burde du nok køre til Havdrup, his du skal have lavet bil, hvis ellers du kan nå at standse, når du kører 200km. i timen. ;) ;) ;)
viewtopic.php?f=13&t=648
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: ABS føler.

Indlæg af KMDTHY »

4772 skrev:Hvor sidder ABS følerne på min 3L? Er ikke rigtig inde i det der med, hvad sidder hvor i mortorummet, men kan sagtens lave på dem.
Øøøøhhhh ABS følere sidder altså ikke i motorrumme, men ved hvert hjul....


"men kan sagtens lave på dem" - er du nu også sikker på det, hvis du mener at du kan det, burde du også vide virkemåden.... og at de ikke sidder i motorrummet.

Jeg kan også sagtens male hele bilen med min gamle stive pensel.... det blive resultatet bare ikke særlig godt af....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
4772
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 3. dec 2010 08:09
Geografisk sted: Langebæk

Re: ABS føler.

Indlæg af 4772 »

Nej det er jeg udemærket klar over. Mente generelt hvad hvor sidder..

tak jeg har skiftet den og det spiller.
Besvar