Bilforsikring

Forummet hvor der snakkes biler
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Bilforsikring

Indlæg af ph. »

NikolaiA89 skrev:
ph. skrev:
NikolaiA89 skrev:Jeg troede så, at jeg lavede den smarte og købe en Lupo i håb om at jeg kunne få en billig forsikring. Lupo-købet fortryder jeg på ingen måde, men forsikringen er ikke blevet meget billigere - desværre.

Jeg er en ung gut fra midtjylland og har kun haft forsikring i mit eget navn i 1 år. Jeg har dog haft kørekort i 4 år. 1 år i eget navn er ikke meget, men den billigste forsikring jeg kunne finde frem til var stadig 8.320 Kr. i årlig præmie.

... Og det er kun en ansvarsforsikring!
ud fra dit skriv så er du under 25??
kan ik' huske hvilket selskab det var og ved heller ikke om det stadig er muligt men RESPEKT FOR FART kursus skulle give fordelagtig forsikringspriser
Jeg er 22 :) Respekt for fart giver billigere priser, men jeg synes stadig, at det er helt hen i vejret.
??...ok...?? har bare tidligere set indlæg fra 20-23.årige der har fået forsikret deres Japsere til meget fair priser efter Respektforfartkursus...
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Bilforsikring

Indlæg af hare »

Jeg har IF, jeg betaler 3996 med Kasko.. 5000 i selvrisiko
Lupus
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre 10. dec 2010 22:44

Re: Bilforsikring

Indlæg af Lupus »

Jeg har også IF og betaler 4000 kr helårligt for kasko incl. fri glasskade og en selvrisiko på 3500 kr -Har jeg iøvrigt haft siden jeg var 23, så det kan lade sig gøre at finde en billig forsikring selvom man er under 25 ;) -Tror det var noget med at min kæreste var elitebilist og jeg kunne "overtage" hans ancinnitet, hvor mærkeligt det så end lyder :roll: Har haft en skade hvor bilen skulle omlakeres på hele den ene side og har fået skiftet frontrude, helt uden problemer :D
Besvar