Anlæg

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Viese
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 6. feb 2011 18:28
Geografisk sted: Silkeborg

Anlæg

Indlæg af Viese »

Hej alle..

Er ny herinde, men håber mit topic er kommet det rette sted hen :)

Jeg er ny ejer af en 2001 model lupo 3L

Er super glad for den!
Men her i dag hvor jeg ville se om antennestikket sad i afspilleren, tog jeg selvfølgelig anlægget ud.
da jeg satte den i igen ville anlægget ikke tænde. Eller jo, hvis jeg trykker på "eject" knappen, så tænder den i 1 sek. og går derefter ud?

Jeg har intet forstand på biler, har købt en fordi jeg bor i Silkeborg og arbejder i Horsens, og er helt grøn med rutine af biler, så jeg ligger min lid til
folk som jer :)

Hvad skal jeg gøre?

Mvh.

Rasmus
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Anlæg

Indlæg af ph. »

Hmmm... ??...Geografisk sted: 4522942337...?? Silkeborg havde nok været mere dækkende

Hvilket anlæg er det (mærke og model...)
sidder eject knap i en aftagelig eller vippefront eller inde på selv anlæget er det bånd eller cd
Viese
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 6. feb 2011 18:28
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Anlæg

Indlæg af Viese »

ph. skrev:Hmmm... ??...Geografisk sted: 4522942337...?? Silkeborg havde nok været mere dækkende
- Rettet!!

Selve afspilleren er en JVC KD-R601

Eject knappen sidder oppe i højre hjørne og har ingen andre funktionen end eject!

Det er CD/MP3!!
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Anlæg

Indlæg af ph. »

Viese skrev:
ph. skrev:Hmmm... ??...Geografisk sted: 4522942337...?? Silkeborg havde nok været mere dækkende
- Rettet!!

Selve afspilleren er en JVC KD-R601

Eject knappen sidder oppe i højre hjørne og har ingen andre funktionen end eject!

Det er CD/MP3!!
nej det er de færreste eject knapper der har anden funktion end at få bånd/cd ud af afspilleren
men hvis knappen sidder i en aftagelig eller vippefront så kunne det jo tænkes at der kom lys i radioen fordi der var en løs forbindelse i front
men hvis knap sidder uden for fronten så den bliver sidende på radioen selvom fronten afmonteres så er det nok ikke omkring fronten at fejlen skal findes

kan måske skyldes manglende stel eller løs forbindelse i stik hvis du skal trykke hårdt på eject så du måske rykker radio lidt baglæns...
Viese
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 6. feb 2011 18:28
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Anlæg

Indlæg af Viese »

Problem løst af mig selv, men tak for svarene :)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Anlæg

Indlæg af sussi »

Hvad var problemet så?
måske en fejl 40 ;) ;)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4989
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: Anlæg

Indlæg af KMDTHY »

Kunne tyde på at den ikke har haft fat i låse palerne, så hver gang der blev trykket fik den forbindelse..... :lol:
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Viese
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 6. feb 2011 18:28
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Anlæg

Indlæg af Viese »

Det er simpelthen så pinligt...

Det var bare en ledning bagpå som jeg efter 40 gange havde overset :)
Besvar