Elrude i højre dør,

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Elrude i højre dør,

Indlæg af Fbn »

Elruden i min højre dør virker kun hvis jeg tager sikringen ud og sætter den i igen så virker den i ca 1 min. og gentager jeg det er det det samme igen , er der nogen som ved hvad det kan være.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Skipper »

Uden lige at være 100% sikker på det uden at have set det ved selvsyn, så vil jeg byde på at der går et motorværn/termorelæ (kært barn mange navne), som nulstilles ved at tage sikringen ud. Motorværn går typisk ved overbelastning, og naturligvis ved visse typer fejl på motoren. Blot et forsigtigt bud på det givne grundlag. Motorværnet kan meget vel være indbygget i styringen til elruderne. (har ikke pillet ved det på en lupo, så er ikke 100% skråsikker) :)
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Fbn »

Tak for svaret, jeg prøver at se om jeg kan se et motorværn et sted , måske i døren, men det lyder underligt for jeg kan køre vinduet op og ned 6-7 gange når jeg haft sikringen ude og det virker hver gang, så sætter jeg låget på sikringskassen igen og næste gang vinduet skal bruges virker det ikke før sikringen tages ud og sættes i igen?
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Skipper »

Det kunne jo nok tyde på at du skulle kikke på styreboksen til elruderne. Du kunne starte med at tjekke stik og forbindelser.
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Fbn »

Jeg har haft min lupo ved mekaniker og han mente at motoren ikke duede, hvor kan der mon findes en brugt eller ny til fornuftig pris mekanikeren skulle have 1850 kr excl. moms jeg synes det er dyrt for sådan en lille motor.
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Kim B Olesen »

Hvis den passer fra venstre dør, har jeg en du kan købe til en 500 kr seddel m Porto ;)
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Fbn »

Hej
Det er ikke den samme til højre dør, den rigtige har nummer :XX0959802 så hvis der er nogen som har sådan en er jeg interesseret.
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Kim B Olesen »

Ok - øv :?
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Fbn »

Jeg kører til Tyskland og får det lavet, der koster en ny motor til rudehejset ca 85 eur.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Skipper »

Super info, vil du ikke lige smide info i reservedels forummet på hvor du får den til den pris, så andre også kan nyde godt af det ;)
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Fbn »

Det gør jeg når jeg har været der nede.
Andreas1972
Indlæg: 163
Tilmeldt: søn 6. dec 2015 17:44
Geografisk sted: nørager

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Andreas1972 »

uden at vide hvad problemet egenligt er ville jeg prøve med noget smørrelse i lister og hejseværk og måske i leje ved motor , bare for at udelukke det :)
Fbn
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 19. jun 2016 19:00
Geografisk sted: Grenaa

Re: Elrude i højre dør,

Indlæg af Fbn »

Det var en forkert pris de havde givet mig på motoren det var 220 eur. i stedet, så der var ikke den store forskel fra danmark.
Besvar