Lygter foran?

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
hellehylle
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 11. jan 2011 18:28
Geografisk sted: Præstø

Lygter foran?

Indlæg af hellehylle »

Foran på Lupoen sidder der 2 små firkantede lygter, og selvom jeg har hevetog trykket i snart alt som kan bevæges har jeg endnu ikke fået dem til at lyse, hvordan gør jeg det?
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Lygter foran?

Indlæg af ph. »

Hmm....
jeg vil tillade mig at gå ud fra at det er dem der sidder i samme højde som dine forlygter bare længere ind mod midten af bilen..?

i så fald er det dine blinklygter =De skulle gerne blinke med en blinkfrekvens på 60-120 gange pr.minut når du har tændt haveriblink eller blinklyset hvis det er blinklys du har aktiveret så er det dog kun den ene der vil være lys i.

Hvis de ikke virker så SKAL dit blinklys ha en væsentligt højere blinkfrekvens
og du bør skifte pæren(e) da det oftest er der fejlen ligger ....Det kan dog også være en defekt blinkarm eller relæ men så plejer det at være alle blinklygter i en eller begge sider der ikke virker
hellehylle
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 11. jan 2011 18:28
Geografisk sted: Præstø

Re: Lygter foran?

Indlæg af hellehylle »

Tak skal du have, det har jeg slet ikke overvejet :oops: , og jo de virker helt efter hensigten :lol: , Jeg kiggede lige men jeg troede kun at jeg havde blinklygter på siden og bagpå. Tak for det!
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Lygter foran?

Indlæg af ph. »

hellehylle skrev:Tak skal du have, det har jeg slet ikke overvejet :oops: , og jo de virker helt efter hensigten :lol: , Jeg kiggede lige men jeg troede kun at jeg havde blinklygter på siden og bagpå. Tak for det!
AIiiiiihhhh!!!! Hvor længesiden er det lige at du har taget kørekort?? ;)
Det skulle MEGET gerne ha været en del af din teoriundervisning OG køreundervisning at lære om blinklys Blandt andet hvor mange og hvor på bilen der skal være OG Kontrollere at de rent faktisk virker!!! :oops:
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4989
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: Lygter foran?

Indlæg af KMDTHY »

Undskyld , men bliver sgu nødt til at grine lidt - hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

GOD WEEKEND
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lygter foran?

Indlæg af sussi »

hellehylle skrev:Foran på Lupoen sidder der 2 små firkantede lygter, og selvom jeg har hevetog trykket i snart alt som kan bevæges har jeg endnu ikke fået dem til at lyse, hvordan gør jeg det?
Det skal du ikke være ked af, og tag dig ikke af alle dem som griner, du er ikke den første der har været i tvivl om hvordan disse lygter virkede ;) ;)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar