Søgefunktionen på lupo3lklub

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Søgefunktionen på lupo3lklub

Indlæg af ph. »

Tror ikke jeg er den eneste der syntes at søgefunktionen er dybt elendig
om det så er fordi den rent faktisk også er det eller det skyldes manglende kendskab til hvad man skal skrive for at finde det man leder efter ved jeg ikke
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Søgefunktionen på lupo3lklub

Indlæg af sussi »

ph. skrev:Tror ikke jeg er den eneste der syntes at søgefunktionen er dybt elendig
om det så er fordi den rent faktisk også er det eller det skyldes manglende kendskab til hvad man skal skrive for at finde det man leder efter ved jeg ikke
Søgefunktionen er såmænd ganske udmærket, men har bare den fejl, at den ikke kan gætte hvad du mener :lol:
det er egentlig ganske simpelt, bare man er lidt opfindsom, hvis man bruger et ord i bestemt form, og den ikke kan finde det, så prøv ordet i ubestemt form, men det kræver selvfølgelig at man ikke fejlstaver. Hvis man slet ikke kan finde noget, så brug linket i min signatur, det virker bare ;)

VW 1300 næste syn august 2018 :D :D ikke til salg.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Søgefunktionen på lupo3lklub

Indlæg af ph. »

Intet emne eller indlæg passer til dine søgekriterier
Muligt du har ret!!! Overstående er et af 2.standardsvar der kommer uanset hvad jeg skriver
...Det andet kan jeg ikke få den til at skrive
Har endnu ikke opnået at blive henvist til et indlæg der omhandlede det jeg søgte!
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Søgefunktionen på lupo3lklub

Indlæg af sussi »

ph. skrev:Intet emne eller indlæg passer til dine søgekriterier
Muligt du har ret!!! Overstående er et af 2.standardsvar der kommer uanset hvad jeg skriver
...Det andet kan jeg ikke få den til at skrive
Har endnu ikke opnået at blive henvist til et indlæg der omhandlede det jeg søgte!
Nu er jeg nysgerrig, hvad søger du, og hvad præcis skriver du i søgefeltet?
m bonnichsen
Indlæg: 245
Tilmeldt: man 18. okt 2010 12:28
Geografisk sted: Middelfart

Re: Søgefunktionen på lupo3lklub

Indlæg af m bonnichsen »

Jeg har heller ikke fået så meget ud af søgningen, men jeg er heller ikke god til pc. Der står noget om at man skal crashe hvad er det er det noget man skriver, råber eller spiser ?
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Søgefunktionen på lupo3lklub

Indlæg af sussi »

m bonnichsen skrev: Der står noget om at man skal crashe hvad er det er det noget man skriver, råber eller spiser ?
;) Kort fortalt, (Cached=gemt) når en side forsvinder fra internettet eller ændres, kan den ikke vises i sin oprindelige form, med mindre den er gemt af en eller anden tjeneste, det er præcis dette Google har gjort, dog uden billeder (for at spare serverplads), dette skyldes at teksten kun optager få promiller af hvad hele siden incl. billeder ville optage af serverplads, her skal vi huske at det drejer sig om milliarder af sider.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Søgefunktionen på lupo3lklub

Indlæg af ph. »

sussi skrev:
ph. skrev:Intet emne eller indlæg passer til dine søgekriterier
Muligt du har ret!!! Overstående er et af 2.standardsvar der kommer uanset hvad jeg skriver
...Det andet kan jeg ikke få den til at skrive
Har endnu ikke opnået at blive henvist til et indlæg der omhandlede det jeg søgte!
Nu er jeg nysgerrig, hvad søger du, og hvad præcis skriver du i søgefeltet?
viewtopic.php?f=13&t=692
Besvar