salg af audi a2? ide til pris

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
maja
Indlæg: 38
Tilmeldt: man 12. jan 2015 17:15
Geografisk sted: 3310 ølsted

salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af maja »

Img_3773.jpg
Img_3773.jpg (129.42 KiB) Vist 7472 gange
hejsa,- går i slagstanker omkring min a2èr..1,2. er i tvivl om hvad man kan få for den.... har været ramme uheldig og brugt oceaner af penge på bilen.(omkring 45000).- nu har jeg opgivet... det eneste der er "defekt" er en slidt koblingscylinder,- der skal skiftes på tirsdag... men 3500 er også en slags penge.
bilen er årg 2001,- kørt 425000,- motor skiftet sidste år,( 3 l havdrup)kørt 120.000 dd. geakasse skiftet(original),- kørt 70.000 plus kobling mv... herudover er forhjuleslejer skiftet for et halvt år siden,- komplette bremser.. bremserør,- styretøj mv,- er nyt ( 1/2 år).. med andre ord,- har jeg nærmest fået skiftet hele bilen,- til nyt. originale dele,- kvitteringer haves på ALT.kun serviceret hos 3 literværkstederne... fuld service bog frem til dato. bilen kører perfekt. medfølgene 4 stk vinterdæk,bridgestone,-på magnesiumfælge,- sommerdæk,ligeledes på magnesiumfælge.. pæn i kabine,- lysegrå... bilen er lys grå,-men pakket ind i folie,- deep ocean matblå,-med mange flotte detaljer.. proffesionelt lavet. 3m`s folie...tonede bagruder,- vindshields. fremstår uden buler, bobler eller andet i karosse. eneste at bemærke,- er en revne i plastikpanelet bag højre fordæk,-og plastik proppen mangler... er 3 ejer på bilen. og har passet på den efter bedste evne.

det er en bil jeg er super glad for,- men må indrømme mit budget ikke kan bære regningerne på den.. gruer allerede for den på tirsdag... men en god gennemsnitlig bil,- flere 3liter entusiaster har set og kørt den og finder rigtig velholdt. og super kørende... kan ikke finde ud af at ligge billeder ind... men udfra beskivelsen,- er der måske en ide.. bilen er synet uden anmærkninger i september måned... en bil med maaange kilometer i endnu. eftermonteret fartpilot..
herudover er der udskiftet ratvinkelsenser,- absfølere..div hydraulikslanger, aug 2015. bilen er grundjusetert hver gang. .... er sgu ærgelig, må jeg indrømme,- men som enlig mor,- blev det lidt dyere end ventet,-at køre 3 liter... og kassen er næsten tom... så selvom jeg er så glad for den,- tror jeg det er blevet tid til afsked.. go weekend herinde og håber mit indlæg er ok.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af sussi »

Svært at sige, især uden billeder.
Men hvis det er en importmodel, med servo, aircon, splitbagsæder o.s.v., kan de købes ned til omkring 45-55.000kr.
Jeg gav 52.000 for min for 2 år siden, og der blev solgt en i helt "tip top stand" på Sjælland for 45.000 for et år siden.
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2314
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af doktorfrank »

Nu kender jeg jo lidt til bilen ;) og jeg ville nok anbefale, at du starter omkring 65-68 kkr. Den er jo noget ganske særligt, og det gælder om at finde en køber, der er liebhaver til folieringen.
Omvendt - som du selv anfører - er alt jo skiftet/repareret/udbedret/kælet for...sååeeh hvad kan der blive tale om af dyre reparationer fremover?? Måske er det lige det forkerte tidspunkt at opgive håbet om den gode økonomi i en 3L A2 - de penge, der er kastet i den, får du jo ikke igen.
Og du kan vel ikke klare dig med flyderen (som forhåbentlig stadig lever??)
Du er stadig velkommen i Ringsted :geek:
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af sussi »

doktorfrank skrev:Omvendt - som du selv anfører - er alt jo skiftet/repareret/udbedret/kælet for...sååeeh hvad kan der blive tale om af dyre reparationer fremover?? Måske er det lige det forkerte tidspunkt at opgive håbet om den gode økonomi i en 3L A2 - de penge, der er kastet i den, får du jo ikke igen.
Så sandt som sagt :-)
Jeg har ofret ca 50.000 på min på 2 år, de penge får jeg aldrig ind igen, så jeg har en "Bil for livet" :-)

Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
maja
Indlæg: 38
Tilmeldt: man 12. jan 2015 17:15
Geografisk sted: 3310 ølsted

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af maja »

tak søde frank :) ( og susi)
der blir stAdig debateret,- skal,-skal ikke..... er så frygtelig bange for det ikke stopper der,- men måske du har ret frank,- hvor meget mere er der snart tilbage :) :) ved såmænd godt at de brugte penge aldrig komme retur,- det var mere for at give et billede af bilen som helhed.. da jeg selv kigger en del på historikken i dem og vurderer om det er en bil der er passet på,- eller kørt i sænk....og omvendt ved jeg hvad jeg har....
jo jo,- flyderen kører fint,( ranchero 500, 1979)- med sine voldsomme 4 km literen... :D :D :D ,- meeen den er sgu lidt dyr at satse på til hverdagskørsel. LOL...
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af Atjuh 3L »

Maja: HVORFOR har du ikke taget kontakt til en af os herinde fra?

Jwg ved at Frank har set bilen og sikkert kunne udbedre de fleste småting, og jeg ved at der er flere herinde der gerne vil gi' en hånd med.

Nej, det havde ikke været lavet helt som på et 3L værksted, men sikkert ret tæt på og til en ganske anden pris.
Værkstederne skal leve af det, vi andre herinde skal have lidt håndører og har ofte en ret stor tilfredshedsfølelse ved at kunne hjælpe en der har behov.

Håber du finder frem til hvad der er det rette for dig,

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4989
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af KMDTHY »

Jeg kunne godt tænke mig en Audi A2..... men må sige en pris på 68.000... så er det nok knap så interessant.

Til gengæld kan jeg tilbyde at passe og pleje den mange år fremover :) :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
ColaKanin
Indlæg: 223
Tilmeldt: søn 19. jun 2011 20:28
Geografisk sted: Karrebæksminde

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af ColaKanin »

det er ikke så længe Kboesen havde en afhentning A2 med 250k på klokken til 40.000,- mener jeg....bare så du har en ide om prisen...
maja
Indlæg: 38
Tilmeldt: man 12. jan 2015 17:15
Geografisk sted: 3310 ølsted

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af maja »

jeg har læst,talt og skrevet med flere.... udgangspunktet var,-hvad er værdien,- stadig med en stor del tvivl om hvorvidt bilen skal sælges eller ej... jeg ved udmærket godt at brugte penge på reperationer ikke kommer tilbage,-men man ved hvad man har.. min usikkerhed om audien voksede til uanede højder.. en ting er ihvertfald sikkert,- den blir ikke solgt for enhver pris,- uanset om man vil give den "et godt hjem".. - det såmænd bare min holdning.
jeg har voteret hele weekenden,- drukket 800liter kaffe,- og besluttet,- den bliver hos mig ;)

ja,- alt er jo til salg for en pris,- men det jeg nok manglede mest,- var at finde glæden ved min bil igen..- nu får den en chance mere.. kan stadig ikke finde ud af at ligge billeder ind ( filen er for stor) og selvom jeg forsøger at formindske den,- sir den det samme.. så jeg er nok bare for teknisk ubegavet :lol: :lol:

go søndag derude/herinde
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4989
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af KMDTHY »

maja skrev:kan stadig ikke finde ud af at ligge billeder ind ( filen er for stor) og selvom jeg forsøger at formindske den,- sir den det samme.. så jeg er nok bare for teknisk ubegavet :lol: :lol:
http://www.picresize.com/
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4989
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af KMDTHY »

ColaKanin skrev:det er ikke så længe Kboesen havde en afhentning A2 med 250k på klokken til 40.000,- mener jeg....bare så du har en ide om prisen...
Korrekt.... ville også have hentet den... men deres egen mekaniker snuppede den :x :cry: :cry:
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af Qaxius »

Den sidste glæde ved din bil, kan du finde ved en mindre lyddæmpning.
Der skal ikke ret meget til i kroner og øre.
Til gengæld, så har du en mere lydløs bil på i sær motorvejen, samt bedre lyd fra anlægget, helt uden at skifte højtalere.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2314
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af doktorfrank »

Du er så dejligt konstruktiv. Ikke mindst hvad angår lyddæmpning. Kan vi lave en studiegruppe? Jeg har 5-6 A2 mellem hænderne, og vi er alle ret trætte af lydbilledet i kabinen - men det er så langt fra Lupoens klangregister, at du ganske enkelt skal høre det for at tro det.
Hvis du har tid og lyst, må du gerne prøve at analysere og evt. komme med forslag til at gøre det bedre end fabrikken var i stand til.
Jeg har selv flere teorier, der fortjener at blive prøvet af, og jeg ved at dæmpning af kabinelyden i A2erne vil glæde ganske mange ejere.
Men som sagt: Det er meget forskelligt fra Lupo, og jeg tror at løsningerne også bliver ganske anderledes.
Jeg stiller op med bil - du vælger tid og sted. OK?
8-)
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af Qaxius »

Idag, hos mig, du kender adressen.
Jeg er Roskilde NU, men kører OM LIDT.
Så kan jeg tage 1,5m² med hjem.
Det koster cirka 200/m².
De har der altid på lager hos Carsound Roskilde.
Ring til mig. Du har mit nummer.
Jeg har mistet dit endnu engang.
Wipede en Android og troede jeg havde backup...


Ps. hvis du ikke har AUX eller USB ( iphone/ipod ) indgang i dim bil, så ryger radioen ud midlertidigt.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: salg af audi a2? ide til pris

Indlæg af Qaxius »

1,5m² købt. Er på vej hjem nu.
Det blev 330kr.
( tilbudet, som altid gælder for Lupo3lklub.dk. )
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Besvar