Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af SVK »

Jesperaalborg har på et tidspunkt tilbudt, at vi kunne mødes ude ved ham til lidt Lupo snak. Bare et par timer en eller anden aften. Evt. smide en bil på lift og skille et eller andet ad...

Jeg har fuld VCDS jeg kan tage med, så vi kan udlæse lidt fejl osv.

Er der nogen der - helt uforpligtende - har lyst til at tilkendegive de kunne være med på sådan en aften?
bobleren
Indlæg: 62
Tilmeldt: lør 11. dec 2010 20:41
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af bobleren »

Det kunne være meget sjovt, så kunne jeg tage min lupo samt alle de indkøbte reservedele med, så er der store reperationstid :P Hæhæ
Volkswagen Lupo 1,2 Tdi 3L '02
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af SVK »

Er der virkeligt ikke andre der er interesserede? Eller skal vi bruge helt aftenen på at adskille boblerens Lupo? :D
Ahlmann
Indlæg: 17
Tilmeldt: søn 18. jul 2010 10:30
Geografisk sted: Bjerringbro

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Ahlmann »

Jeg kunne da også komme forbi med min ulv, så kan det være vi kan finde ud af hvorfor den ikke vil i bak når den er kold

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Lindberg
Indlæg: 90
Tilmeldt: fre 2. jul 2010 17:54
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Lindberg »

:D jeg har kunne godt være interesseret. Især hvis der er nogen der har gode ideer til hvordan jeg kan få monteret centrallåsemoter i bagklappen, uden at skulle skifte låsemekanismen ud.

Hvornår bliver det?
Solgt: Lupo 3L 2002 model
Jazz blå
bobleren
Indlæg: 62
Tilmeldt: lør 11. dec 2010 20:41
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af bobleren »

Hehe vi kunne også kalde det, mød op hvis du har problemer med din lupo, gratis værkstedsbesøg :) Hehe!!
Ej synes det kunne være hyggeligt, og kunne være fedt hvis der var større opbakning!
Vi behøver jo ikke at skulle lave noget, bare dele erfaring og sårn' :) sparke dæk!
Volkswagen Lupo 1,2 Tdi 3L '02
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af sussi »

God ide.
Men der er desværre for langt fra Lolland til Ålborg :mrgreen:
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af 383CI »

Med almen interesse i biler og i de små Lupo`s og med risiko for at få hovedet hugget af for bestemte meninger er jeg også "villig" til at deltage i en sådan aften ;-)

Nu "kender" jeg jo også svk som en flink og sindig mand, så fin ide.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af jesperaalborg »

Hey
Der kommer snart et opslag om denne aften, jeg er frisk i arbejdstøjet hvis i andre er. SVK lægger noget op en af de nærmeste dage.
Det kommer an på hvor lang tid folk vil bruge på sådan en aften men har 2 stk lifte som kan bruges til opgaven.
mvh jesper
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af SVK »

Jep.

Jesper foreslår vi mødes ude ved ham (Svenstrup) en hverdagsaften tirsdag eller onsdag. Vi kan f.eks. mødes derude først på aftenen, samle sammen til en ordre hos den lokale pizzakiosk, så vi starter med lidt sund og nærende kost :D.

Hvis der er nogen der skal have skiftet bagbremser eller lave en anden mindre operation, så meld jer gerne på banen, så kan vi udnytte muligheden for at lave en lille guide og ligge op på siden. Det skal lige siges mine evner med værktøj i hånden er stærkt begrænset, men der har vi så Jesper :D. Nogle der har noget de skal have lavet? Hvad har du f.eks. købt ind til bobleren?

Vi har snakket om tirsdag/onsdag i februar. Dvs. en af disse dage: D. 1., 2., 8., 9. februar. Er det noget der kan passe?
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af SVK »

Nu er vi så nede på d. 8. eller 9. februar.

Slet ingen der er interesserede eller er det kun mig og Jesper der skal stå under en Lupo og glo i et par timer? :mrgreen:
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af 383CI »

jo er klar som før beskrevet
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
D. F.
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 18:31
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af D. F. »

Jeg er klar på den 9. :-)
Brugeravatar
Thiesen
Indlæg: 17
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 09:09
Geografisk sted: Vissenbjerg, Fyn

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Thiesen »

Jeg synes det er et superinitiativ, jeg kommer dog helt fra fyn, så en hverdags aften er desværre helt udelukket for mig. en fradag eller lørdag ville være optimalt. Det kunne være sjovt at mødes med andre folk som synes om Lupo'er, og ikke kun mekanikerne som gnider sig i hænderne, når man triller ind.

Jeg kunne godt ønske at der var flere af den slags initiativer længere nede i landet. omkring Fyn måske.. Så hermed en opfordring!

Thiesen
6X16 Porsche C2 poleret fælge med 165/40-16 dæk.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af KMDTHY »

Thiesen skrev:Jeg synes det er et superinitiativ, jeg kommer dog helt fra fyn, så en hverdags aften er desværre helt udelukket for mig. en fradag eller lørdag ville være optimalt. Det kunne være sjovt at mødes med andre folk som synes om Lupo'er, og ikke kun mekanikerne som gnider sig i hænderne, når man triller ind.

Jeg kunne godt ønske at der var flere af den slags initiativer længere nede i landet. omkring Fyn måske.. Så hermed en opfordring!

Thiesen
Hvorfor skal det være andre der skal tage initiativet ? Du kan vel ligeså vel gøre det som andre :-)

Jeg må også melde pas i en hver dag... er typisk ikke hjemme før 19.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
Thiesen
Indlæg: 17
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 09:09
Geografisk sted: Vissenbjerg, Fyn

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Thiesen »

KMDTHY: Det ville jeg også rigtig gerne, hvis jeg havde et sted hvor vi kunne være. Jeg har hverken værksted eller garage, som i disse måneder ville være at foretrække. Det er jo sjovest at man kan evt. tage en bil på liften, hvis der er interesse for det.

Til sommer kan vi til hver en tid arrangere et "meet" på kajen i Middelfart. Det vil jeg gerne være torveholder på 8-)
6X16 Porsche C2 poleret fælge med 165/40-16 dæk.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af sussi »

Thiesen skrev:Jeg synes det er et superinitiativ, jeg kommer dog helt fra fyn, så en hverdags aften er desværre helt udelukket for mig. en fradag eller lørdag ville være optimalt. Det kunne være sjovt at mødes med andre folk som synes om Lupo'er, og ikke kun mekanikerne som gnider sig i hænderne, når man triller ind. Jeg kunne godt ønske at der var flere af den slags initiativer længere nede i landet. omkring Fyn måske.. Så hermed en opfordring! Thiesen
Hej Thiesen prøv lige at læse denne tråd:
viewtopic.php?f=29&t=583
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af jesperaalborg »

Hej
Vi fremsatte en aften for ikke at røve folks tid i en weekend men for min skyld kan vi godt flytte det til en lørdag?
Hvad siger folk til en lørdag?
Dog skal vi lige hen i uge 9 så før jeg kan, der er vinterferie i uge 7 og 8 jo flere steder.
hvad vil i og kommer i andre en lørdag så?
mvh jesper
3liter.dk
Indlæg: 188
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 22:23
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: 4622 Havdrup

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af 3liter.dk »

Blev det til noget?.... :)
venlig Hilsen

JP.
3liter.dk
Kim B Olesen
Indlæg: 4803
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg er også frisk både aften og Weekend - kunne være sjovt at møde nogle af alle dem der skriver herinde i virkeligheden :D Jeg vil også gerne hjælpe med at gøre noget klar hvis det er :D
Besvar