Overvågningsudstyr?

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af 383CI »

ajacobsen skrev:Har lige købt i Kina endte på ca 650 kr stk. Fuld HD, Night vision, motion sensor. Har en mikro server hvor jeg kører milestone go på, gratis sw som optager i 5 dage.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link til anskaffelse?
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Dér er bare SÅ rigtig. Desværre lader det med lyset sig ikke gøre, af flere grunde, men bedre kamera end det midlertidige jeg har købt SKAL der til.

Har efter de mange gode input fra jer her i dette dejlige forum, tak, fundet dette sæt som jeg mener opfylder mine krav.

http://www.nexuscctv.de/uberwachungspaket-115vp2.html

Så skal jeg godt nok til at fornøje mig med kabeltræk, men hvad det går jo nok.

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Her er lidt eksempler.
Om dagen kan det lige gå an, men om natten er det ubrugeligt.
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (158.44 KiB) Vist 7943 gange
image.jpg
image.jpg (34.81 KiB) Vist 7943 gange
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
ajacobsen
Indlæg: 20
Tilmeldt: tors 14. feb 2013 19:38

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af ajacobsen »

383CI skrev:
ajacobsen skrev:Har lige købt i Kina endte på ca 650 kr stk. Fuld HD, Night vision, motion sensor. Har en mikro server hvor jeg kører milestone go på, gratis sw som optager i 5 dage.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link til anskaffelse?
http://m.aliexpress.com/item/1714236381 ... sitedetail

Skriv til hende, du kan godt få hende til at nedskrive værdien af varerne så du slipper billigere til told/moms.

Eksempler:

Billede

Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
HamSjelv
Indlæg: 1845
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,

@ajacobsen:

Har du fortalt din genbo at du filmer infrarødt ind i deres private bolig?

Den er ikke helt god lovgivningsmæssigt den der... :cry:



/Claus
ajacobsen
Indlæg: 20
Tilmeldt: tors 14. feb 2013 19:38

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af ajacobsen »

HamSjelv skrev:Hejsa,

@ajacobsen:

Har du fortalt din genbo at du filmer infrarødt ind i deres private bolig?

Den er ikke helt god lovgivningsmæssigt den der... :cry:



/Claus
Yes. Han syntes gratis overvågning er en god service!

Det er selvfølgelig muligt ar lægge et privacy filter på hvis man ønsker dette.

Er der mere lupo3l politiet vil spørge om? [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

+1
Hvem fanden bekymrer sig om sådan noget pjat.

Ærlige mennesker misbruger ikke den slags.


Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af sussi »

http://www.aliexpress.com/item/New-Prod ... 36381.html
Er det denne, dit link er noget bras ;)
Sussi
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Her virker linket fint, og ja - det er det samme.


Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Vyffe »

Fordi det er et mobil-link...
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Okay.


Mvh,


Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
ajacobsen
Indlæg: 20
Tilmeldt: tors 14. feb 2013 19:38

Overvågningsudstyr?

Indlæg af ajacobsen »

... Og bruger så go versionen fra http://www.milestonesys.com gratis dog begrænset til 5 dags optagelser. Det hele kører på sådan er her http://www.proshop.dk/Server/HP-ProLian ... 96942.html som sagtens kan fås meget billigere end på link. En alm dum gammel pc kan sagtens bruges. Har 2 kameraer pt. Som kører 24/7 fylder samlet ~600 GB. Man kan selvfølgelig vælge kun at optage på bevægelse. De kører POE så et netværks kabel er alt der skal trækkes og så selvfølgelig en switch der har POE, fås med 4 POE og 4 uden til ~ 500.-

Milestone har en super app, hvor man kan få live og også spole tilbage. Fungerer rigtigt godt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af 383CI »

Tanx for links og opdates

Jeg har selv en gammel bærbar til at stå som server, der blandt andet køre overvågningen med sammenlagt 7-8 cams, men det er aldrig lykkes mig at få noget SW der kan håndtere det.
Det milestone ser ud til at kunne, forsøgte kort at hente men det kunne jeg ikke. Er i tvivl om jeg skulle have en licens først eller? men nu var det også lige i et lille frikvarter i al jule tamtamèn

Det er dæleme nogle fine billeder fra der Ali`cam jeg har selv handlet en del der gennem tiden, så det er bestemt med i overvejelserne, men jeg kan se der er på server området jeg skal fokusere først.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
ajacobsen
Indlæg: 20
Tilmeldt: tors 14. feb 2013 19:38

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af ajacobsen »

383CI skrev:Tanx for links og opdates

Jeg har selv en gammel bærbar til at stå som server, der blandt andet køre overvågningen med sammenlagt 7-8 cams, men det er aldrig lykkes mig at få noget SW der kan håndtere det.
Det milestone ser ud til at kunne, forsøgte kort at hente men det kunne jeg ikke. Er i tvivl om jeg skulle have en licens først eller? men nu var det også lige i et lille frikvarter i al jule tamtamèn

Det er dæleme nogle fine billeder fra der Ali`cam jeg har selv handlet en del der gennem tiden, så det er bestemt med i overvejelserne, men jeg kan se der er på server området jeg skal fokusere først.


Boksede også lidt med at hente, registrer var vist løsningen, så kommer der som jeg husker det et link på mail. Skal genregistreres hvert år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af 383CI »

Hmmm, nu er siden kommet op igen, da jeg forsøgt sidst var der flere muligheder der ikke kunne lade sig gøre at vælge.

MEN det er altså ikke nok, jeg kan kr*** hel**** ikke finde ud af at hente det, og/eller få det til at virke.

Jeg har registeret og fået en licens. Det eneste jeg kan hente er Xprotek client, og den kan ikke forbinde, og det er vist ikke selve overvågningsprogrammet, tror jeg ikke.

En der har held med det der gider grenske hukommelsen og hvordan?
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

En lille opfølgning på tråden:

Jeg overvejede at lave en server selv, men endte med at købe dette sæt, forlængede kabler, en 2 Tb HDD, POE switc, og det skulle gerne komme i morgen, så kan jeg sætte det op næste gang jeg kommer forbi hjemadressen :

http://www.nexuscctv.de/uberwachungspaket-115vp2.html

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
ajacobsen
Indlæg: 20
Tilmeldt: tors 14. feb 2013 19:38

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af ajacobsen »

383CI skrev:Hmmm, nu er siden kommet op igen, da jeg forsøgt sidst var der flere muligheder der ikke kunne lade sig gøre at vælge.

MEN det er altså ikke nok, jeg kan kr*** hel**** ikke finde ud af at hente det, og/eller få det til at virke.

Jeg har registeret og fået en licens. Det eneste jeg kan hente er Xprotek client, og den kan ikke forbinde, og det er vist ikke selve overvågningsprogrammet, tror jeg ikke.

En der har held med det der gider grenske hukommelsen og hvordan?
Der er et link i den mail du får når du registerer, virker det ikke ?

http://www.milestonesys.com//Global/Sof ... anager.exe
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af 383CI »

ajacobsen skrev:
383CI skrev:Hmmm, nu er siden kommet op igen, da jeg forsøgt sidst var der flere muligheder der ikke kunne lade sig gøre at vælge.

MEN det er altså ikke nok, jeg kan kr*** hel**** ikke finde ud af at hente det, og/eller få det til at virke.

Jeg har registeret og fået en licens. Det eneste jeg kan hente er Xprotek client, og den kan ikke forbinde, og det er vist ikke selve overvågningsprogrammet, tror jeg ikke.

En der har held med det der gider grenske hukommelsen og hvordan?
Der er et link i den mail du får når du registerer, virker det ikke ?

http://www.milestonesys.com//Global/Sof ... anager.exe
Hep,

Nope, det virker ikke, jeg får at vide fjernserveren retunerede en fejl, 404 når jeg bruger linket.
Det eneste jeg har kunnet hente er en eller anden client der skal connekte til en server, men den server har jeg jo ikke (lokalt)

Når, fred med det, som med så meget andet virker det ikke, jeg ser om der er energi til det engang deres server er oppe igen.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Thore J »

sussi skrev:http://www.aliexpress.com/item/New-Prod ... 36381.html
Er det denne, dit link er noget bras ;)
Sussi
Det er vist en fejl40... på de fleste mobil-sider er der er et link til samme side på classic site eller desktop version denne side er ingen undtagelse :D
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Så blev det endelig monteret.
Om det er godt nok ved jeg ikke endnu, men der blev da revet en del tusindekronesedler op af lommen ;)

http://s1377.photobucket.com/user/tittefar/library/


Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Besvar