Kørt galt :(..

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
bjarneb
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 21. dec 2010 13:34
Geografisk sted: Århus

Kørt galt :(..

Indlæg af bjarneb »

Hej alle Lupo folk..

Jeg kørte igår ind i sne/is.
Underlæben på bilen foran er flækket.

Mit spørgsmål til jer lyder på. Hvor kan jeg købe en ny og hvad koster de ca?
Og er det nemt at afmontere og montere på?
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Kørt galt :(..

Indlæg af sussi »

Hej og velkommen i klubben
Vil du ikke være venlig at opdatere din profil, så man kan se hvor i landet du befinder dig.
Ang. montering læs her:
viewtopic.php?f=13&t=148&hilit=forkofanger
Ophugger, e.Bay, VW forhandler i DK eller Tyskland.
Pris ??????????????
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Kørt galt :(..

Indlæg af KMDTHY »

Kryds fingre for at skinnen hvor de er samlet ikke er flækket.... det var de på min.... så skal du have en ny konfanger. Jeg kørte det over forsikringen. Pris ca 15.000kr - det var så også hele fronten.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
diskoboy
Indlæg: 480
Tilmeldt: søn 13. jun 2010 09:59
Geografisk sted: Midtsjælland

Re: Kørt galt :(..

Indlæg af diskoboy »

KMDTHY skrev:Kryds fingre for at skinnen hvor de er samlet ikke er flækket.... det var de på min.... så skal du have en ny konfanger. Jeg kørte det over forsikringen. Pris ca 15.000kr - det var så også hele fronten.
15.000 for en ny front? Altså rent plastik? Eller var det også lygter mv.? En ny forkofanger koster fra ny (dog uden maling) 750 kr i Tyskland... og den lokale maler skal vel have 2.000 for at male den... Fuck der er nogle der tjener kassen på det!
Nu uden det grå lyn...
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Kørt galt :(..

Indlæg af KMDTHY »

Altså det var hele kofangeren plus lak, bundplade, tågelygter, hele rammen/låseplade, køler og venstre inderskærm. Så kommer der selvfølgelig en del timer oven i :-)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
diskoboy
Indlæg: 480
Tilmeldt: søn 13. jun 2010 09:59
Geografisk sted: Midtsjælland

Re: Kørt galt :(..

Indlæg af diskoboy »

KMDTHY skrev:Altså det var hele kofangeren plus lak, bundplade, tågelygter, hele rammen/låseplade, køler og venstre inderskærm. Så kommer der selvfølgelig en del timer oven i :-)
Så giver det mere mening :)
Nu uden det grå lyn...
Besvar