??...Er det meget svært...??

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

??...Er det meget svært...??

Indlæg af ph. »

som administrator, at Flytte indlæg der er skrevet i en tråd hvor de ikke hører hjemme...
til det forum hvor de hører til og evt. at oprette de indlæg i en ny tråd OG henvise ...via en pb... de der har skrevet indlæg, til den nye tråd.
...Det kan lade sig gøre på Smallblock.dk Hvorfor så ikke her på lupo3lklub!!? ??

Kunne også vælge at spørge:
Er jeg den eneste der syntes at det er Totalt mangel på respekt!!
både over for den der fejlagtigt har skrevet et indlæg i (en tråd) et forum hvor det ikke hører til og over for dem der har valgt at svare den der har skrevet indlæget i
At man vælger at SLETTE alle indlæg og i bedste fald vælger ...i den tråd hvor det er slettet... at skrive:
trelleboy og alle andre
Dette er en FAQ
opret spørgsmål under teknik
Tak
M.v.h. Sussi
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: ??...Er det meget svært...??

Indlæg af sussi »

Det kan godt være at det er mangel på respekt,
Men prøv at læse:
Grundlæggende retningslinier for brug af lupo3lklub.dk forum
Administratorerne af hjemmesiden forbeholder sig ret til at slette:
Urelevante og uvekommende indlæg.
Enhver form for dumme kommentarer, samt spørgsmål der hører hjemme i teknik, opfattes af mig som urelevante i en FAQ, så hvis vi skal holde bare en smule orden på dette forum, er det nødvendigt at der holdes en smule justits, trelleboy blev opfordret af KMDTHY til at stille sine spørgsmål i teknik, det reagerede han ikke på, men kørte videre med spørgsmålene i FAQ'en, derfor min reaktion.
FAQ'en skal ikke fyldes med alle mulige indlæg, der forplumrer informationerne.
Jeg kunne have låst alle de guider jeg har lavet, men da der somme tider kommer flere guldkorn til, har jeg valgt ikke at gøre dette.

M.v.h. Sussi
Ps. Det kan ikke være meningen at administratorerne skal bruge en masse tid på at rette og flytte indlæg fra folk der ikke vil rette sig efter de opfordringer de får.
Vi er et par stykker der i forvejen bruger en del tid på at flytte indlæg der er skrevet i forkerte fora.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar