skift af bagbremser

Alt vedrørende teknikken på 3L
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: skift af bagbremser

Indlæg af jesperaalborg »

Hmm Hvorfor denne +moms opgørelse af Vw's priser???
Hvorfor ikke bare skrive at du gav 581,25 Hos Vw
eller endnu bedre skrive Hvad du gav for klodser og hvad du gav for monteringssæt
så kan man slå op på tsvansen og se om deres priser er bedre eller...
...Hvis man er til den butik..!

Hej PH
Fordi det er den måde VW opgiver deres priser på såmænd.
De skriver fuld pris, minus en evt rabat og lægger alt sammen og tager så momsen af det samlede beløb.
Desuden snakker vi altså bakker her, der er ingen monteringssæt til klodserne.
Jeg mener ikke at Thansen har bremsebakker længere.
mvh jesper
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: skift af bagbremser

Indlæg af KMDTHY »

jesperaalborg skrev: Jeg mener ikke at Thansen har bremsebakker længere.
mvh jesper
Jo det har de, men de koster 749 - de køber dem hos VW tyskland...
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: skift af bagbremser

Indlæg af ph. »

ja ja jaa ...bakker (Klodser var en åbenlys skrivefejl...)
Ja ved Godt at Vw skriver en pris minus........... osv....

Men undrer mig stadig over at du godt kan finde ud af at lægge pris på BAKKER OG monteringssæt sammen men ikke tillægge 25% moms
med mindre du har en regning hvor de har sammenfattet prisen på bakker og monteringssæt ..Hvilket OGSÅ ville undre mig...

Det havde da været lettere at skrive hvert beløb for sig...
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: skift af bagbremser

Indlæg af jesperaalborg »

Klodser bruges foran
Bremsebakker bruges bag i.

Men du kan vel godt regne ud hvorfor jeg skriver det som et samlet beløb så kan jeg se nu eller hvad?
Når du køber et sæt originale bremsebakker hos VW i aalborg som kommer bakkerne sammen med monteringssættet til bakkerne og det hele monteret op således man ikke selv skal samle alle de skide fjedere o.s.v.
Men vil du gerne vide prisen på monteringssættet så skal du jo bare spørge efter prisen på monteringssættet løst.
mvh jesper
Michael
Indlæg: 10
Tilmeldt: tors 24. feb 2011 15:58
Geografisk sted: hobro

Re: skift af bagbremser

Indlæg af Michael »

Hej jeg løb lige over denne tråd og syntes lige jeg ville give et tip til de alt for dyre bremsebakker. Golf 2 kører med næsten de samme bakker til 149.00kr for et sæt i thansen.
På lupo hedder de 30X180mm og på golf 2 31X180mm jeg kører selv med dem og de virker som de skal ;)
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: skift af bagbremser

Indlæg af KMDTHY »

Michael skrev:Hej jeg løb lige over denne tråd og syntes lige jeg ville give et tip til de alt for dyre bremsebakker. Golf 2 kører med næsten de samme bakker til 149.00kr for et sæt i thansen.
På lupo hedder de 30X180mm og på golf 2 31X180mm jeg kører selv med dem og de virker som de skal ;)
Beklager, men dine tromler har ikke godt af de bakker.....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: skift af bagbremser

Indlæg af sussi »

Michael skrev:Hej jeg løb lige over denne tråd og syntes lige jeg ville give et tip til de alt for dyre bremsebakker. Golf 2 kører med næsten de samme bakker til 149.00kr for et sæt i thansen.
På lupo hedder de 30X180mm og på golf 2 31X180mm jeg kører selv med dem og de virker som de skal ;)
NEJ NEJ NEJ
HOLD JER FRA DE BAKKER
De er beregnet til jerntromler, vores lille Lupo kører med alu-tromler.
Der er flere der har lavet det nummer, og bitterligt fortrudt, mår bakkerne efter kort tid er slidt op, og har ødelagt for over 2.000kr. tromler
Spar 500kr. og smid 1.500 ud af vinduet
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar