Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
kedde1234
Indlæg: 96
Tilmeldt: lør 21. aug 2010 07:47
Geografisk sted: kolding

Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af kedde1234 »

Hej vil hører hvilke sæder en lupo 3l passer med?
Har lige prøvet en kabine fra en golf 3 og der er bagsædet ca 26 cm for bredt. Men forsædet passer lige i
Brugeravatar
Kboesen
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors 27. feb 2014 23:18
Geografisk sted: Viby J

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af Kboesen »

kedde1234 skrev:Hej vil hører hvilke sæder en lupo 3l passer med?
Har lige prøvet en kabine fra en golf 3 og der er bagsædet ca 26 cm for bredt. Men forsædet passer lige i
Hvis det skal passe med bagsæde også, skal du have fat i bagsæderne fra en Golf 3/4 Cab. Golf 5 Cab eller Eos kan nok også gå med lidt kærlig behandling.

Angående forsæder, så tjek evt. den miniguide jeg har lavet, hvor jeg har monteret sæder fra en Golf 4 i min Lupo. Det var heller ikke ligefrem verdens mest krævende opgave, hvis man gerne vil have lidt bedre og større udvalg i sæder. ;)
VW Lupoghini 1,2 TDI 3L Billede - Min raket
-AC, Elruder, 2x kopholdere, OE fartpilot, Landberg optimering, centrallås(der dog kører sit eget show), LED nr.pladelys, Hattehylde, G4 armlæn, Recaro GTI sælder, AeroTwin vinduesviskerere og nu med spritnye forlygter!
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af sussi »

Prøv evt. at søge lidt :D det har efterhånden været oppe og vende adskillige gange :shock:
M.v.h. Sussi
https://www.google.dk/search?q=fors%E6d ... gws_rd=ssl
https://www.google.dk/search?sclient=ps ... AZpY&psj=1
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af Bandit »

Mener at kunne huske at have læst at der var en der havde monteret et bagsæde fra en A3. Han havde fjernet de 2 plast side lommer og så passede det lige i.
Mon ikke du kan gøre det samme med dit G3 sæde?
Ulven kommer, ulven kommer
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af Qaxius »

Bandit, det bagsæde fra en A3 hvad med selerne?
Jeg vil mega gerne ha 3 seler bagi.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Mdo227
Indlæg: 224
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 20:03
Geografisk sted: Ikast

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af Mdo227 »

Jeg ved at det er meget populært at smide mk I Audi TT bagsæder i lupo'er, de passer i bredden og mener også det er plug'n'play montering
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af Bandit »

Qaxius skrev:Bandit, det bagsæde fra en A3 hvad med selerne?
Jeg vil mega gerne ha 3 seler bagi.
Jeg tror ikke han monterede flere seler, men det kan være hæftepunkterne i bunden af biler til seleholderne kan optimeres til at holde en hoftesele.
Du skal bare huske på at belastningen af fastgøringspunkterne bliver øget, hvis der sidder 3 personer i bag ved en ulykke.

Uanset hvad, ændre det ikke på at typegodkendelsen på en 3L siger 4 selepladser. Om Jens betjent så ved det, hvis du bliver stoppet med 3 personer bag i, er så en anden ting. ;)
Ulven kommer, ulven kommer
kedde1234
Indlæg: 96
Tilmeldt: lør 21. aug 2010 07:47
Geografisk sted: kolding

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af kedde1234 »

Se bagsæde fra en audi tt, det burde være noget lettere at finde end en golf cabrio
Jonesi
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 24. jun 2014 21:38
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af Jonesi »

kedde1234 skrev:Se bagsæde fra en audi tt, det burde være noget lettere at finde end en golf cabrio
Passer forsæderne fra Audi TT så også lige over eller er det kun bagsæde?
Sælges jo tit sammen på fx. eBay.de :)
Brugeravatar
Kboesen
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors 27. feb 2014 23:18
Geografisk sted: Viby J

Re: Hvilke sæder passer i lupo 3l?

Indlæg af Kboesen »

Jonesi skrev:
kedde1234 skrev:Se bagsæde fra en audi tt, det burde være noget lettere at finde end en golf cabrio
Passer forsæderne fra Audi TT så også lige over eller er det kun bagsæde?
Sælges jo tit sammen på fx. eBay.de :)
Forsæderne passer ikke lige i, men kan komme til det med en smule kærlig behandling.
Det tager små 2 timers tid at montere dem begge efter den vejlledning jeg har lavet, hvis man er lidt uerfaren med værktøj. ;)
VW Lupoghini 1,2 TDI 3L Billede - Min raket
-AC, Elruder, 2x kopholdere, OE fartpilot, Landberg optimering, centrallås(der dog kører sit eget show), LED nr.pladelys, Hattehylde, G4 armlæn, Recaro GTI sælder, AeroTwin vinduesviskerere og nu med spritnye forlygter!
Besvar