Vintermåtter til lupo?

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Vintermåtter til lupo?

Indlæg af vanquish99 »

Hali halløj i stuen!

Vintermåtter der passer til lupo? altså tænker på nogen med høj kant, så hun ik bliver med våd gulvtæppe af det sne der desværre ik er til at undgå.

Købte engang nogen til min gamle Mazda 323 i Thansen... de lugtede så meget af gummi at jeg ik kunne ha dem i bilen! he så gerne nogen der kan bruges?

et lille sidespørgsmål... så vil jeg høre om det er normalt at lupo slukker for radioen når den stopper motoren når man holder for rødt. har lidt bøvl med min blaupunkt ik er så glad for mine brændte cd'er, så det er umuligt at høre cd og samtidig brugte eco funktionen, men kan være min radio er koblet forkert?
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Vintermåtter til lupo?

Indlæg af sussi »

vanquish99 skrev: de lugtede så meget af gummi at jeg ik kunne ha dem i bilen! he så gerne nogen der kan bruges?
Man kan da bare lade dem ligge et stykke tid og "dampe af".
vanquish99 skrev:om det er normalt at lupo slukker for radioen når den stopper motoren når man holder for rødt.
Nej det er ikke normalt, radioen skal først slukke når nøglen tages ud.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vintermåtter til lupo?

Indlæg af vanquish99 »

ja men problemet var bare at lugten aldrig aftog... havde dem i 2 mdr, så måtte de sku ud. Men har Thansen nogen nævneværdige af den type til en Lupo, du ved af? Synes ik rigitg jeg kan finde nogen på deres netbutik.

okay, ja men så må den være forkert sat til min radio. Har godt nok os lagt mærke til at uret i radioen bliver nulstillet hvergang jeg slukker bilen, så det må være noget med at den får 12 V memory i begge forsyninger evt.
jesperaalborg
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 10. aug 2010 23:12
Geografisk sted: aalborg

Re: Vintermåtter til lupo?

Indlæg af jesperaalborg »

Hej
Vi har de omtalte vintermåtter til vores lupo, de købt hos den lokale FTZ for ca 90 dk kr pr stk.
Mener det er Rensi de hedder.
mvh jesper
Besvar