Hvad har du sidst købt til din lupo.

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Thore J »

kvist93 skrev: Undskyld for OT - men hvor har du købt den bundplade? :)
Jeg fandt den på ebay - der er flere der har spurgt, men den bruger/webshop jeg købte den ved er lukket nu..
Det er lidt træls for pladen er supergod, ca. dobbelt så tyk som den orig. og meget mere robust en klar forbedring..

Dette her ser ud til at være magen till, det har samme overflade/struktur på billedet
http://www.ebay.de/itm/Unterfahrschutz- ... 501wt_1363
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Vyffe »

Bremsebakker - købt her på siden for 400 kr.
Klunset tromler hos Kim B. Olesen :D
Klunset generatorfriløb hos Kim B. Olesen :D
Lille service (341 kr)
Bestilt nye lejer til generator remstrammer på ebay (77 kr for 10 stk. 6202 2RS (15x35x11))
Købt to defekte gearkasser incl to sæt lejer og pakdåser (købt her på siden for 1500 kr), som Kim B Olesen er ved at samle til én :D
LUK kobling - købt her på siden for 1600 kr.

Min gearkasse er ikke defekt endnu, men nu er jeg forberedt :)
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
HamSjelv
Indlæg: 1845
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af HamSjelv »

Vyffe skrev:..En hel masse godt..

Tandremsværktøj :?: ;)



/Claus
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Vyffe »

Havde jeg lige glemt :)
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Riis
Indlæg: 829
Tilmeldt: søn 17. apr 2011 17:59
Geografisk sted: Ølgod

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Riis »

Sædevarme
Airbag til sæderne
Mørk stue komplet inkl gulvtæppe og plast
Mørke inddækning under bagerste sideruder - oe med hul til baghøjtalere.
Byt til Brugt.
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af kvist93 »

Thore J skrev:
kvist93 skrev: Undskyld for OT - men hvor har du købt den bundplade? :)
Jeg fandt den på ebay - der er flere der har spurgt, men den bruger/webshop jeg købte den ved er lukket nu..
Det er lidt træls for pladen er supergod, ca. dobbelt så tyk som den orig. og meget mere robust en klar forbedring..

Dette her ser ud til at være magen till, det har samme overflade/struktur på billedet
http://www.ebay.de/itm/Unterfahrschutz- ... 501wt_1363
Jeg har nu bestilt det du linket til :)
Fulgte der nogle skruer med til dit eller hvad gjorde du?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Brugeravatar
Nissen3L
Indlæg: 74
Tilmeldt: man 30. jul 2012 08:28
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Nissen3L »

Komplet Motorrum :D
Motorolie/filter
Gearolie
Hydralikolie
Luftfilter/kabinefilter
15" BBS
Komplet bremser hele vejen rundt
Lupo 3L - 2000, Kopholder,Tonede ruder, Gevind, Rød tonede baglygter, Himmelen betrukket med ternet stof, ANLÆG: Alpine ive-w530bt, 2DIN.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Thore J »

kvist93 skrev: Jeg har nu bestilt det du linket til :)
Fulgte der nogle skruer med til dit eller hvad gjorde du?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, der er ingen skruer... Jeg havde et lager liggende..både af skruer og clips..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af kvist93 »

Thore J skrev:
kvist93 skrev: Jeg har nu bestilt det du linket til :)
Fulgte der nogle skruer med til dit eller hvad gjorde du?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, der er ingen skruer... Jeg havde et lager liggende..både af skruer og clips..
Det er i orden :) jeg må på jagt efter skruer!
Tak for svar!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af sussi »

kvist93 skrev:Det er i orden :) jeg må på jagt efter skruer!
Tak for svar!
Din lokale VW pusher har dem, de koster ikke mange basseører :D
Vh Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af kvist93 »

sussi skrev:
kvist93 skrev:Det er i orden :) jeg må på jagt efter skruer!
Tak for svar!
Din lokale VW pusher har dem, de koster ikke mange basseører :D
Vh Sussi
Tak for svar :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Kim B Olesen
Indlæg: 4803
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Kim B Olesen »

Vyffe skrev:Klunset generatorfriløb hos Kim B. Olesen :D
Friløbet er dobbeltklunset ;) det stammer fra KMDTHY's aflagte generator som jeg klunsede :lol:
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Thore J »

Tandremssæt
Oliefilter
Viskerblad
Aftapningsprop

.. og en Lupo 3L så den gamle kan komme på aftægt..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Andreasf »

Et grotesk dyrt rør til AC'en som var ret så gennemtæret.

Derudover komplet ny undervogn til den hvide;
4 dæmpere
4 fjedre
- alle mulige gummidutter og dimser, lejeringe, skåle og ting og sager jeg ikke har den fjerneste idé om hvad er.

Bilen er blevet ca. 1 cm højere fortil, så jeg skal lige have justeret lygter på mandag (og fyldt AC'en op) - og så var det vist bare på tide med den udskiftning.

Fuuuuck hvor kan det bare mærkes!
Det er uden sammenligning klart i top tre over de bedste investeringer man kan gøre til sin bil!

Nu vil jeg cruise til Esbjerg og producere noget TV med mænd der sveder (boksning) fra Blue Water Arena, eller hvad dælen den nu hedder ;)
Se med på.. Øh, Tv3 Sport, tror jeg det er, engang i aften..

Go' weekend!
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Lj12
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 22. apr 2014 09:35

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Lj12 »

Et par nye sommerdæk, det var vidst tiltrængt :)
kilosisi
Indlæg: 18
Tilmeldt: man 7. jan 2013 19:05
Geografisk sted: Haderslev. Sdr.jylland

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af kilosisi »

Den fik så lige et par nye skiver og klodser foran[THUMBS UP SIGN]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sølv 2001 lupo 3l. Nu med kop/kortholder-tågelygter-komfortblink-hattehylde-fj.betjent centrallås--1999 Seat arosa--2007 Vw touran-- 1985 golf cabrio
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af kvist93 »

Nu kan jeg også skrive tågelygter på listen :)
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Brugeravatar
Kboesen
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors 27. feb 2014 23:18
Geografisk sted: Viby J

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Kboesen »

Som nogle af jer så til træffet, så har jeg indkøbt et par lækre Recaro sæder fra en Golf 4 GTI, velvidende om, at de ikke passer "direkte" over i en 3L'er.

Hvis nogle kan svare mig på, hvad dælen der gør skinnesystemet så specielt i en 3L kontra en almindelig Lupo, hører jeg gerne fra jer, eftersom de passer direkte over i en almindelig . ;)
Recaro.jpg
Recaro.jpg (58.32 KiB) Vist 7956 gange
VW Lupoghini 1,2 TDI 3L Billede - Min raket
-AC, Elruder, 2x kopholdere, OE fartpilot, Landberg optimering, centrallås(der dog kører sit eget show), LED nr.pladelys, Hattehylde, G4 armlæn, Recaro GTI sælder, AeroTwin vinduesviskerere og nu med spritnye forlygter!
Chriller
Indlæg: 280
Tilmeldt: ons 13. jul 2011 20:49
Geografisk sted: København

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af Chriller »

Kboesen skrev:Som nogle af jer så til træffet, så har jeg indkøbt et par lækre Recaro sæder fra en Golf 4 GTI, velvidende om, at de ikke passer "direkte" over i en 3L'er.

Hvis nogle kan svare mig på, hvad dælen der gør skinnesystemet så specielt i en 3L kontra en almindelig Lupo, hører jeg gerne fra jer, eftersom de passer direkte over i en almindelig . ;)
Recaro.jpg
Det ville undre mig hvis skinnesystemerne er forskellige. Det ville jo være fuldstændig tåbeligt at lave.
Men hold os lige opdateret for jeg kunne også godt finde på at smide sådan nogle banditter i.
Lupo 3L- 2005 - 190000km - Alarm - Aerotwin viskere - Webasto m. Gsm - Tonede ruder - Handskerum - G6 Gti Rat - W8 loftlys - G4 læselamper - Bagagerumslys x2- GTI forlygter - FSI baglygter - Diverse ting betrukket i alcantara - Hjemmelavet speedometer - Intervalvisker - Komfortblink - Fartpilot - Rns 510 - NYSYNET: 16/6-15

Skoda Fabia 1,9 Tdi Combi
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: Hvad har du sidst købt til din lupo.

Indlæg af KMDTHY »

En L3L er med det "gamle" system.... Det samme som i en Golf 2 og 3 :D
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Besvar