Trunkrelease i Lupo

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
kimterp
Indlæg: 13
Tilmeldt: lør 11. feb 2012 17:57
Geografisk sted: Odense

Trunkrelease i Lupo

Indlæg af kimterp »

Hey

Mit låsecylinder i bagklappen på min Lupo har sat sig og jeg kan dermed ikke låse den op mere.
Jeg har haft åbnet indefra for at lukke bagagerummet op, men kunne ikke gøre cylindret gangbart.
Nu overvejer jeg at montere et centrallås system med trunkrelease til bagagerummet, i stedet for at skifte cylinderet da det nogenlunde er samme pris.

Er der nogen herinde der har erfaringer med systemer man skal holde fingrene fra eller evt. systemer som er rigtig gode uden at det koster en arm??

Mvh Kim.
mikep
Indlæg: 35
Tilmeldt: man 15. apr 2013 13:15
Geografisk sted: ørbæk , fyn

Re: Trunkrelease i Lupo

Indlæg af mikep »

Prøv at pille dit håndtag af og få det hele skilt ad det har jeg lige gjort og min virker 100% igen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Trunkrelease i Lupo

Indlæg af Kim B Olesen »

viewtopic.php?f=13&t=3667 prøv at kigge heri - den han linker til til omkring 300 kr er ganske udmærket :D jeg tror sgu det er samme styring der bliver brugt til det hele, de få jeg har rodet med har stik passet sammen i styreboksene, så mon ikke det kommer samme sted fra ;)
Hvad angår montering i bagklappen, så søg lidt herinde, der er nogle billeder og noget på samme måde som jeg har lavet det - det virker fint :D
Besvar