Ok handel ???

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
amlupo
Indlæg: 57
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 14:35
Geografisk sted: 9870

Ok handel ???

Indlæg af amlupo »

Har lige købt en lupo nr 2 fra 2001 der kun har kørt 36000 km :o Den er importeret fra tyskland i 2009 hvor tidligere ejer ifølge den tyske registreringsattest er fra 1934. Han har ikke kørt de lange ture :P og har gemt alle tankkvitteringer med km stand og gns forbrug. Så er den synet og der er betalt afgift i feb i år og så nu sat til salg. Den er virkelig pæn som ny og kører perfekt. Farven er sølvgrå, men den er helt standart uden ekstra udstyr. Har givet 85 kilo :? Hvad syntes I ?? Og skulle jeg ikke koste en ny tandrem og gearolie overfyldning med det samme ?? Mvh Amlupo
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Ok handel ???

Indlæg af sussi »

Efter min mening er det en rigtig god handel.
Var det min bil ville jeg skifte.
Tandrem, Olie, oliefilter, 3,1 liter gearkasseolie, bremsevædske, luftfilter, pollenfilter og så lige en grundjustering.
Med mindre noget af det er foretaget indenfor det sidste ½ år.
Så er du bare kørende.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Morten16v
Indlæg: 46
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 06:27
Geografisk sted: Århus

Re: Ok handel ???

Indlæg af Morten16v »

Smid en sms hvis jeg skal kigge lidt på den ;)
Driving Lupo 3L
amlupo
Indlæg: 57
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 14:35
Geografisk sted: 9870

Re: Ok handel ???

Indlæg af amlupo »

Morten : Naaa nu har jeg jo købt den..... Men lige et spørgsmål du som mekaniker kan svare på : Er det rigtig at VW ud fra stelnummer kan finde dato fra service lavet hos dem med km stand osv ?? Og hvad historisk information kan man se med Vagcom, hvis noget overhovedet ?? Mvh Amlupo
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Ok handel ???

Indlæg af VAGtech.dk »

Som regel kan man ud fra stelnummeret se service historien, hvis denne er foretaget ved et VW værksted..

Jeg tvivler på man med vagcom kan se det.
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Ok handel ???

Indlæg af sussi »

Ud fra stelnummer kan alle aut. forhandlere slå op i VW's database, og her står alle besøg (hvor der er skrevet faktura) hos aut. forhandlere i hele verden.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
amlupo
Indlæg: 57
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 14:35
Geografisk sted: 9870

Re: Ok handel ???

Indlæg af amlupo »

ok , tak for info alle sammen :P
amlupo
Indlæg: 57
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 14:35
Geografisk sted: 9870

Re: Ok handel ???

Indlæg af amlupo »

Har lige fået "tandremsservice" hos Per Gearteknik, så er alt som sussie foreslog vist også ordnet, så nu spinder den lille "nye" :D . Og i aften spritnye vinterhjul monteret, så den kan stå fast ;)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Ok handel ???

Indlæg af sussi »

Til lykke, og held og lykke med den næste halve million km.
Besvar