Iphone holder :)

Bilstereo, navigation, håndfri osv.
Besvar
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Iphone holder :)

Indlæg af kvist93 »

Jeg synes bare lige jeg ville dele min måde at montere iphonen i ulven :)
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (74.17 KiB) Vist 5640 gange
image.jpg
image.jpg (72.26 KiB) Vist 5640 gange
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
kato
Indlæg: 85
Tilmeldt: man 7. nov 2011 18:18
Geografisk sted: kbh

Re: Iphone holder :)

Indlæg af kato »

Ser meget godt ud.. Jeg forstår ikke hvorfor i allesammen kalder jeres lupo for ulv, hvorfor gør i det, må jeg lige høre?
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Iphone holder :)

Indlæg af Vyffe »

SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Plop
Indlæg: 282
Tilmeldt: man 16. apr 2012 20:22
Geografisk sted: Ribe

Re: Iphone holder :)

Indlæg af Plop »

Fordi der er en eller anden skævøjet google ansat der har fedtet rundt med oversætteren, og ikke helt har fattet at Canis Lupus (Ulv på latinsk) ikke er det samme som Lupo.
PHL
Indlæg: 10
Tilmeldt: tors 13. okt 2011 18:55
Geografisk sted: Amager

Re: Iphone holder :)

Indlæg af PHL »

kvist93 skrev:Jeg synes bare lige jeg ville dele min måde at montere iphonen i ulven :)

Hvor har du købt den henne? lige sådan en jeg søger..
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Iphone holder :)

Indlæg af Andreasf »

Jeg har lavet en lidt anden løsning.. Min radio har USB-stikket på bagsiden, så ledningen er trukket bagom instrumenterne og ud lige i kanten at skyggen.

Holderen er en fix2car jeg har modificeret lidt, da den kom med ladestik til 12V-stikket - og det var ikke lige det jeg manglede.
Det blev lirket ud med en tang og så har jeg limet det her stik i i stedet.

Den er monteret med dobbeltklæbende tape og har siddet der siden 2011 ;-)
Udmærket tape, alligevel.

Prikken lidt nord for holderen er en tidligere ejers tåbelige forsøg på at montere en GPS med skruer :-(
Vedhæftede filer
iphone.jpg
iphone.jpg (196.35 KiB) Vist 5416 gange
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Chriller
Indlæg: 280
Tilmeldt: ons 13. jul 2011 20:49
Geografisk sted: København

Re: Iphone holder :)

Indlæg af Chriller »

Andreasf skrev:Jeg har lavet en lidt anden løsning.. Min radio har USB-stikket på bagsiden, så ledningen er trukket bagom instrumenterne og ud lige i kanten at skyggen.

Holderen er en fix2car jeg har modificeret lidt, da den kom med ladestik til 12V-stikket - og det var ikke lige det jeg manglede.
Det blev lirket ud med en tang og så har jeg limet det her stik i i stedet.

Den er monteret med dobbeltklæbende tape og har siddet der siden 2011 ;-)
Udmærket tape, alligevel.

Prikken lidt nord for holderen er en tidligere ejers tåbelige forsøg på at montere en GPS med skruer :-(
Er det en sugekop der er monteret med en skrue..? Jeg får kuldegys når jeg ser sådan noget, synd for instrumentbordet.
Lupo 3L- 2005 - 190000km - Alarm - Aerotwin viskere - Webasto m. Gsm - Tonede ruder - Handskerum - G6 Gti Rat - W8 loftlys - G4 læselamper - Bagagerumslys x2- GTI forlygter - FSI baglygter - Diverse ting betrukket i alcantara - Hjemmelavet speedometer - Intervalvisker - Komfortblink - Fartpilot - Rns 510 - NYSYNET: 16/6-15

Skoda Fabia 1,9 Tdi Combi
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Iphone holder :)

Indlæg af Andreasf »

Chriller skrev:
Andreasf skrev:Prikken lidt nord for holderen er en tidligere ejers tåbelige forsøg på at montere en GPS med skruer :-(
Er det en sugekop der er monteret med en skrue..? Jeg får kuldegys når jeg ser sådan noget, synd for instrumentbordet.
Lige præcis!
Skrue kørt direkte gennem GPS'ens fod med sugekop og det hele og direkte ind i instrumentbordet. Havde selv "æren" af at afmontere den i sin tid.
Den er rimelig træls at bytte til ny hvis det skal være pænt ;-)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Iphone holder :)

Indlæg af kvist93 »

PHL skrev:
kvist93 skrev:Jeg synes bare lige jeg ville dele min måde at montere iphonen i ulven :)

Hvor har du købt den henne? lige sådan en jeg søger..

Der er købt et universalt monterings beslag i thansen samt en holder til ventilationen :) det er så modificeret så det fungere sammen :)
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Besvar