3Liter værkstedet er for seje!

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af FridaL »

Jeg har læst flere dårlige anmeldelser for 3Liter værkstedet; at de er dårlige, ikke forstår dansk, ikke laver det de skal osv. Og jeg vil bare sige, at det er slet ikke noget jeg kan genkende!

For ca. 2. mrd siden måtte min mand og jeg køre den lange tur fra Nordjylland til Herlev, fordi vores Lupo havde nogle fejl, bl.a. skulle der ny servostyring i (heldigvis var det inden for garanti perioden, for sådan en fyr er da ret dyr!). Desværre viste det sig at de måtte bestille en ny hjem fra Tyskland, og det ville tage et pænt stykke tid, så vi måtte køre hele den lange vej hjem igen. Dog havde vi fået ordnet de andre ting som var i vejen. Og fordi Martin havde så ondt af os, lavede han vores kørelys U/B (tyskerbil!). Det synes vi var ret sødt! Det var jo ikke hans skyld, vi havde købt bil så langt hjemmefra.

Ugerne gik, og alle reservedelene var endelig kommet. Så endnu engang gik turen over broen. Vi havde fået afvide, at det denne gang ville det tage to dage, så vi bookede hotel til to nætter. Og så begyndte det ellers at gå ned ad bakke. Stakkels Martin kunne ikke få det til at virke, og vi fik senere afvide at han på anden dagen var gået tidlig hjem, fordi det simpelthen ikke ville som det skulle (håber ikke han hader biler nu ;) ) Endelig ringer de og siger at det virker, og de nu vil sætte det nye bremsesystem i (en anden ting der også skulle ordnes) Men virker skidtet? NEJ! Så de ringede til os og beklagede mange gange at de indnu engang måtte sende os hjem, fordi de skulle bestille reservedele. Så vi blev smidt i en lånebil, og kørte hjem. Tre lange uger senere havde de endelig fået delen, og havde sat den i. Og heldigvis virkede det hele. Og søde som de er, ville de aflevere bilen til os! Det kalder jeg sq service. Så sent, sent om aftenen kom en ung fyr med vores bil, og den stakkels fyr skulle tilbage med det samme. Laaang tur! Og der var ikke engang radio i :? Jeg synes, det var virkelig sødt at de ville aflevere bilen hos os, det havde de bestemt ikke behøvet! Men det stopper ikke engang der! For hvad ser jeg der mangler på siden, da der bliver lyst dagen efter? De "flotte" ridser min mand havde lavet da vi var i Sverige. Dem havde de da lige ordnet! Og det vidste vi ikke engang.

Og ja, de taler underligt på værkstedet, nogen gange uforståeligt. Men det gør ALLE jo på Djævleøen! De kan ikke gøre for det :lol:

Så til alle jer derude, 3Literværkstedet styrer, og I kan roligt smide jeres Lupo ind til dem! Og 1000 tak til Martin, Dan og alle de andre der måtte svede over vores lille bil!

Men en anden der vist ikke helt har gjort det ordentlig, er ham der har købt bilen til eurobiler. Over 33000 kroner er der blevet lavet reparationer for, som vi jo ikke selv skal betale, fordi det var inden for garanti perioden (heldigvis!!!!!!). Så til dig, hvem end du er, shame on you ;)
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af Clayton »

Mojn.... ;)
Hader FB :roll:
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af FridaL »

Mojn...?? Hvorfor skriver du det? Er det dig, der skal skamme sig da?? :)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af sussi »

Der er desværre mange der har en nogen anden opfattelse/oplevelse af det værksted.
Men man må da håbe at der er kommet "nye boller på suppen" derinde.
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af FridaL »

Jeg ved godt der er mange der har en anden opfattelse, det er også derfor jeg har valgt at skrive dette. Men det er underligt at folk kan have SÅ forskellige oplevelser. Det synes jeg er ret mærkeligt. Man skulle ikke tro det er det samme værksted man læser om
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af Clayton »

Nej, jeg skal ikke skamme mig..., jeg er på fornavn med alle på 3literværkstedet :-) Mojn
Hader FB :roll:
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af FridaL »

@ Clayton. Ved ikke lige hvad jeg skal bruge den information til... Men godt for dig! De ved osse hvem jeg er, men det er da vist kun fordi vi har været der så meget med bilen. Og at de har mareridt over den. Hehe
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af sussi »

Og jeg havde mareridt i meget lang tid efter at jeg besøgte dem. :twisted: :twisted:
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af FridaL »

Uha, det lyder ikke godt!! Hvad har du dog oplevet?
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af sussi »

Desuden er der Eurobiler i Herlev som det tidligere 3literværkstedet i dag er en del af.
Det var fra dette værksted, jeg efter stort service, blev sendt ud på gaden
med 1 liter olie for meget på motoren, og hamrende ulovlige og livsfarlige bremser.
3liter værkstedet - aldrig mere, Morten har svigtet os.
http://gammel.lupo3lklub.dk/forum_viewt ... p?16.41968
Desuden risikerer man at få en røvfuld i bogstaveligste forstand, af en medarbejder,
han siger dog stor undskyld bagefter.
http://gammel.lupo3lklub.dk/forum_viewtopic.php?7.24330
Her er hvad nogle kunder skriver om Eurobiler på bedoemmelse.dk
http://www.bedoemmelse.dk/emner/euro-biler.html
KØB ALDRIG VED EUROBILER/3 LITER VÆRKSTEDET
http://gammel.lupo3lklub.dk/forum_viewt ... 7940#57947
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af Clayton »

Hvis du får røvfuld derude så er det din egen skyld....:-) der er sq ingen som kunne finde på sådan noget, det er åbenbart lang tid siden du har været derude.... og det er det jo
Hader FB :roll:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af sussi »

Det var ikke mig, det var Morellen, men de blev jo, mere eller mindre, gode venner til sidst :P
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af FridaL »

@ Sussi
Hold da, sikke nogle historier. Både Morellens og din historie er ret gamle, så det synes jeg ikke helt man kan holde imod dem. Historierne på bedoemmelse.dk er fra i år, men folk har jo klart tendens til kun at skrive indlæg, når man vil brokke sig. Dog ville jeg da lyve, hvis jeg ikke sagde at jeg sidder med en fornemmelse af, at vi har været rigtig rigtig heldige! Mange af de ting der er sket, burde simpelthen ikke ske.

Men som jeg skrev i mit indlæg, ved jeg godt at mange har haft en dårlig oplevelse, jeg ville bare fortælle at det havde jeg ikke. Og at de altså godt kan lave noget ordentligt. Om det så kun er 1 ud af 10 gange det går godt, ved jeg jo så ikke :)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:40
Geografisk sted: Køge

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af yaknudsen »

Vi ved alle sammen at det er virkelig svært at genvinde et godt ry hvis man har pådraget sig "nogle alvorlige ridser i lakken".

Det er jo som bemærket ved at være længe siden, så jeg synes det er fint hvis nogen giver dem en fair chance for at komme tilbage i det "gode selskab".

Og med solstrålehistorien i denne tråd ser det jo ud som om de rent faktisk gør en helhjertet indsats for at genvinde den tabte tillid. Respekt for det!
Før: VW Lupo 3L 1.2 TDI 2001. Nu: VW Polo 1.2 TDI-CR 6R1-27N BM 2010. Til sjov: Honda NC750XAD 2015.
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af Clayton »

sussi skrev:Det var ikke mig, det var Morellen, men de blev jo, mere eller mindre, gode venner til sidst :P
Ja det ved jeg, men hvem har ikke lyst til at give Stig en røvfuld haha :-)
Hader FB :roll:
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af KMDTHY »

Tja, jeg har hos dem til Februar 2010, for at få ny fartpilot software i min ECU..... der var åbenbart problemer med det, så de loddede min flash IC ud af ECU, flashede den, og loddede den i igen. Men det viser sig at de nok skulle holde sig til at lave biler, og ikke elektronik. Fordi da det bliver sommer og det bliver godt varm ude i motor rummet, så kan bilen ikke starte, og nogle gange går den ud når man kører. Køler jeg på ECU i 30sek med fryse spray starter den igen. Jeg skiller ECU af, og undersøger den flash IC som de har loddet ud, og til min store forskrækkelse var det ikke andet end dårlige og kolde lodninger. Jeg lodder selv det hele efter, og har ikke haft problemer siden...... :(
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Jeffery
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons 14. sep 2011 20:01
Geografisk sted: København

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af Jeffery »

Lige en gang.. har aldrig før skrevet indlæg her men har været gæst igennem mange år.
Det forekommer mig fuldstændigt vandvittigt at brugeren herinde som kalder sig SUSSI... Driver et personligt vendetta mod 3litervaerkstedet. Jeg har ment dette meget længe og kan sagtens se at vedkommende forguder 3liter....-og når det sker SÅ tydeligt.....er det ikke retvisende. Det må så være hans/hendes eget valg men at direkte forfølge og svare på indlæg hvor de af os som er super glade for 3literværkstedet føler at det virkeligt er uretfærdigt! Jeg har INGEN aktier der eller andre steder men at forfølge dem på den måde med ting der efterhånden er sket for så længe siden at det er helt uden betydning.

SUSSI... Stop din hetz please. vi ved godt du har fået bank af en medarbejder på eurobiler(kan næsten forstå det), men kan snart ikke holde ud og læse mere om det. Please vær et voksent menneske og nedton din overdrevne favoritisering af alt andet end dem i herlev.

Jeg ved godt du kun bruger din ytringsfrihed og ikke vil dikteres. Men for fan.. alle laver sku da fejl !


Jeff.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: 3Liter værkstedet er for seje!

Indlæg af sussi »

Jeffery skrev:Det forekommer mig fuldstændigt vandvittigt at brugeren herinde som kalder sig SUSSI... Driver et personligt vendetta mod 3litervaerkstedet.
Hej Jeff, nu må du meget undskylde, men at komme med dette indlæg et år efter mit sidste indlæg, synes jeg er lidt malplaceret.
Både Mercari og Eurobiler har adskillige gange været negativt omtalt af andre end mig.
Og som du skriver "Men for fan.. alle laver sku da fejl !", ja og nogle er store nok til at sige undskyld bagefter, men jeg mødte Morten personligt et stykke tid efter min oplevelse derinde, og ikke et ord, eller bare det der lignede en beklagelse/undskyldning fra hans side, over den behandling jeg havde været ude for, havde han givet en undskyldning, havde denne sag nok været glemt for længst.
M.v.h. Sussi
Ps. Det var ikke mig, men morellen der blev lovet røvfuld, som det også fremgår af teksten.
Besvar