Hjælp til montering af Xzound AVX250 2-DIN 7"

Bilstereo, navigation, håndfri osv.
Besvar
Brugeravatar
Rkeller
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 21. jul 2012 10:58
Geografisk sted: Engesvang 7442 (25 km. til Silkeborg/Herning)

Hjælp til montering af Xzound AVX250 2-DIN 7"

Indlæg af Rkeller »

Hej alle jeg er ny og glad ejer af en Vw lupo 3L 1,2 fra 2004.

Nu har jeg kigget lidt rundt herinde, og jeg ville lige høre om der nogen der kan hjælpe mig med et spørgsmål.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få installeret følgende i lupoen:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=729 ... -873555124

men jeg er lidt af en dør til at "makke bil". Så jeg ville gerne høre hvor stort et projekt det ville være for "en som mig" at afmontere den nuværende radio, kopholder og "lille rum" og så montere ovenstående. Både selve monteringen og ledningsarbejdet. De manualer og forumer jeg har kigget i virker lidt inviklede, og vil helst ikke smadre elektronikken pga. mine ti tommelfingre. ;)
Eller er det noget man eventuelt kan få andre til at lave for en overskuelig pris. Gerne i nærheden af Silkeborg? (tænker værksteder eller noget i den dur)
Senest rettet af sussi lør 21. jul 2012 14:34, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Flyttet indlæg til det rigtige forum.
Lupo 1,2 3L TDi 2004
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Hjælp til montering af Xzound AVX250 2-DIN 7"

Indlæg af KMDTHY »

Der er ISO tilslutning.... så det er bare at rykke din gaml(Blaupunkt?) ud og erstatte den med en nu.... du kan ikke sætte de ISo stik forkert sammen.... de er idiot sikret :-)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hjælp til montering af Xzound AVX250 2-DIN 7"

Indlæg af sussi »

KMDTHY skrev:Der er ISO tilslutning.... så det er bare at rykke din gaml(Blaupunkt?) ud og erstatte den med en nu.... du kan ikke sætte de ISo stik forkert sammen.... de er idiot sikret :-)
Er du nu sikker på at der ikke skal et mellemstykke ind, der bytter om på fast+ og tændings+ ??
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Hjælp til montering af Xzound AVX250 2-DIN 7"

Indlæg af KMDTHY »

Måske, det må tiden jo vise....... Så kan han bare ikke gemme radio stationer.....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
Rkeller
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 21. jul 2012 10:58
Geografisk sted: Engesvang 7442 (25 km. til Silkeborg/Herning)

Re: Hjælp til montering af Xzound AVX250 2-DIN 7"

Indlæg af Rkeller »

Det var der jo ingen ben i :) takker mange gange får det hurtige svar ;)
Lupo 1,2 3L TDi 2004
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: Hjælp til montering af Xzound AVX250 2-DIN 7"

Indlæg af Sirmikkel »

Det skal lige siges at den kan ikke være der uden man fjerner rammen inde bagved, det var jeg nød til da min blev monteret har samme 2-Din som dig. men det tager 5 min og få den ud og så er det bare plug and play . skriv hvis du får problemer..
Besvar