Interface not found!

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
HamSjelv
Indlæg: 1845
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Interface not found!

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,

frisko17:

Du behøver ikke at undskylde ulejligheden; det er dig der har gjort arbejdet!

Kan du ikke prøve at ponke sælgeren for den helt specifikke software der gør diagnosekablet brugbart?
De crackede softwareversioner kommer som regel på hjemmebrændte CD'er.. :(



/Claus
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Interface not found!

Indlæg af sussi »

HamSjelv skrev:De crackede softwareversioner kommer som regel på hjemmebrændte CD'er.. :( /Claus
Hvis de kommer fra Kina eller Hong Kong er det på mini CDer, som regel med blå kant.
frisko17
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn 11. dec 2011 16:30
Geografisk sted: Kolding

Re: Interface not found!

Indlæg af frisko17 »

Hmm ja så burde man nok have lugtet lunten, har en cd (det smarte er at min pc er uden cd-drev, for det har man jo ikke brug for mere, ;) ) men der er 2 forskellige versioner på cd-en, kan ikke lige huske dem men mener den ene, var 11.06 beta og den anden var 10. et eller andet, jeg finder lige ud af det når jeg er i nærheden af en pc med cd-drev :)
HamSjelv
Indlæg: 1845
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Interface not found!

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,
frisko17 skrev:Hmm ja så burde man nok have lugtet lunten, har en cd (det smarte er at min pc er uden cd-drev, for det har man jo ikke brug for mere, ;) ) men der er 2 forskellige versioner på cd-en, kan ikke lige huske dem men mener den ene, var 11.06 beta og den anden var 10. et eller andet, jeg finder lige ud af det når jeg er i nærheden af en pc med cd-drev :)
Det er egentlig meget mere interessant hvis du svarer på Sussi/Ejvinds spørgsmål:

Er det den medfølgende software leveret på en miniCD?

Det er IKKE 'the Ross-tech way' at medlevere flere versioner af VCDS ved køb af originalt kabel; Her fåes én 5" CD med seneste officielle (landespecifikke) udgivelse af VCDS. CD'en er en printbar, med Ross-tech's/Netech's logo.


/Claus
frisko17
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn 11. dec 2011 16:30
Geografisk sted: Kolding

Re: Interface not found!

Indlæg af frisko17 »

Så nu kan jeg godt skrive til sælger og bede om fuld tilbagebetalingsret, da der
Med kablet medfulgte en mini cd med blå kant. Er der en måde at se på kablet om det et falsk?
HamSjelv
Indlæg: 1845
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Interface not found!

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,
frisko17 skrev:Er der en måde at se på kablet om det et falsk?

Ja, manglende kabelserienummer i VCDS under knappen 'Om VCDS' ;)

Det kan også ses på fabrikatet af visse at diagnosekablets interne elektroniske komponenter.



/Claus
Besvar