speed signal

Bilstereo, navigation, håndfri osv.
Besvar
Jurger
Indlæg: 408
Tilmeldt: lør 4. jun 2011 01:07
Geografisk sted: kbh

speed signal

Indlæg af Jurger »

Hej folkens.

nu har jeg købt mig en fin pioneer avic-F930BT som skal installerres i bilen.

der er noget der hedder et speed signal som bruges til at registrerer og give HU'en hurtig signal om ændringer i fart opbremsninger eller f.eks. ved kørsel i tunneller.
det skulle få HU til at reagerer hurtigere en hvad satelitterne kan.

men hvor skal jeg tilslutte den i den lille lupo.

Mvh. Jesper
Mvh. Jesper Baggesen
forhenværende Lupo ejer gennem 8 år, i samme 3L'er
Vr6pede
Indlæg: 253
Tilmeldt: tirs 7. feb 2012 12:18
Geografisk sted: nordsjælland

speed signal

Indlæg af Vr6pede »

Hej Jesper jeg har haft ret mange pioneer anlæg og de har aldrig været tilsluttet speed signalet og de kan ændre ruten og viser hurtigt ny rute hvis du kører forkert så jeg vil ikke montere den. Den ledning til håndbremsen skal monteres direkte til stel. ;)


Sent from my iPhone 5
Jurger
Indlæg: 408
Tilmeldt: lør 4. jun 2011 01:07
Geografisk sted: kbh

Re: speed signal

Indlæg af Jurger »

okay. i første omgang dropper jeg den. men hvis nogle kender til den ledning/klemme hvor denne speed signal ledning nu skal side må i meget gerne give lyd. kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det hvis muligheden er der for at få et endnu bedre resultat.

jeps håndbremsen er der styr på. det må være muligt bare at luse den ind på den stelledning der nu sidder på isostikket fra pioneer
Mvh. Jesper Baggesen
forhenværende Lupo ejer gennem 8 år, i samme 3L'er
Vr6pede
Indlæg: 253
Tilmeldt: tirs 7. feb 2012 12:18
Geografisk sted: nordsjælland

speed signal

Indlæg af Vr6pede »

Jurger skrev:okay. i første omgang dropper jeg den. men hvis nogle kender til den ledning/klemme hvor denne speed signal ledning nu skal side må i meget gerne give lyd. kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det hvis muligheden er der for at få et endnu bedre resultat.

jeps håndbremsen er der styr på. det må være muligt bare at luse den ind på den stelledning der nu sidder på isostikket fra pioneer

Speed signalet sider i stikket bag på speedometeret hvis du vil montere det ;) du kan finde den ved du måler med en diode prøve lampe og så skal den blinke når su kører :)

Jeg har også loddet stel og HB ledningerne sammen ;)

God fornøjelse ;(


Sent from my iPhone 5
Silver
Indlæg: 438
Tilmeldt: fre 23. dec 2011 08:28
Geografisk sted: Herlev

speed signal

Indlæg af Silver »

Det sidder også bag radioen... Nok noget nemmere der... Grøn med hvid streg leding


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=7.203342,99.752034
Jurger
Indlæg: 408
Tilmeldt: lør 4. jun 2011 01:07
Geografisk sted: kbh

Re: speed signal

Indlæg af Jurger »

genialt. mange tak :D
Mvh. Jesper Baggesen
forhenværende Lupo ejer gennem 8 år, i samme 3L'er
Besvar