Grundindstilling

Spørgsmål og hjælp til brugen af VCDS
Besvar
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Grundindstilling

Indlæg af Kim B Olesen »

Hej - nu har jeg langt om længe fundet ud af at få grundindstillet samt justeret krybepunkt på min bette ulv efter flere forgæves forsøg (fejl 40) :lol: :lol: Så gjorde jeg det to gange for at være lidt inde i det - jeg ville egentlig grundindstille fordi jeg synes den kobler lige hårdt nok til, det er ligesom om den slipper koblingen lige en mm eller to for meget når man slipper bremsen - det er ikke meget hårdt, men jeg synes godt den måtte være lidt mere blid - jeg var ude at prøve en anden Lupo her i weekenden og den koblede meget mere blidt til ;) Er der nogle justeringsmuligheder ?

Mvh Kim
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Grundindstilling

Indlæg af KMDTHY »

Underligt, den plejer ellers at være MEGET blød lige efter en grundjustering....... Dog bliver den bedre/hårdere med tiden når man har kørt lidt.....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Grundindstilling

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg mener altid min har koblet lidt hårdt til, i hvert fald siden første gang jeg prøvede at grundindstille uden den store succes :lol: Det er først denne gang jeg har fået justeret krybepunkt med, jeg troede egentlig det var derfor den gjorde det, men den gjorde det efter første justering i går, så jeg kørte det hele igennem igen med samme resultat - men det kan selvfølgelig være det bliver bedre med tiden - jeg prøver lige at mærke om koblingsarmen går træls for om det kan være føringsrøret der er færdigt :)
Besvar