Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af FridaL »

Jeg HADER eurobiler. Magen til latterlige tumper skal man (heldigvis) lede længe efter. Købte min Lupo hos dem for 1 1/2 år siden. Har kun haft problemer med den, mest fordi 3 Literværkstedet ikke ved hvad fanden de laver. Det hele ender med en sag kørt gennem bilklage.dk, som jeg vinder. Købet refunderes og Eurobiler skal give mig mine penge tilbage. Er der sket noget endnu? Nej! Er de til at få fat på? Nej! Hvis nogen tænker på at købe bil gennem Eurobiler, så GØR DET IKKE. De er ikke til at stole på, de sælger dårlige biler og de tror at hvis de ignorere kunderne, så går det nok over af sig selv.

HANDEL IKKE MED EUROBILER!
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af hare »

FridaL skrev:Jeg HADER eurobiler. Magen til latterlige tumper skal man (heldigvis) lede længe efter. Købte min Lupo hos dem for 1 1/2 år siden. Har kun haft problemer med den, mest fordi 3 Literværkstedet ikke ved hvad fanden de laver. Det hele ender med en sag kørt gennem bilklage.dk, som jeg vinder. Købet refunderes og Eurobiler skal give mig mine penge tilbage. Er der sket noget endnu? Nej! Er de til at få fat på? Nej! Hvis nogen tænker på at købe bil gennem Eurobiler, så GØR DET IKKE. De er ikke til at stole på, de sælger dårlige biler og de tror at hvis de ignorere kunderne, så går det nok over af sig selv.

HANDEL IKKE MED EUROBILER!
Det var dog en kedelig historie, heldigvis findes der ikke mange klamhuggere :)
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af 383CI »

Det var dog en kedelig historie, heldigvis findes der ikke mange klamhuggere :)[/quote]


Hmm ja historien er meget trist, men da altid noget du fik pengene tilbage, det er mere end flertallet.( Læs:ansvars flugt)
Jeg er dybt uenig i der ikke findes mange klamhuggere, det er sgu da ikke for ingen ting brugsvogns forhandlere og autoværksteder har det ry de har. Det er jo, næst efter tele og tv branchen dem der er mest foragtede og det med god grund!
Det er jo helt vildt hvad der er af historier, nu også om nogle der "burde" have styr på Lupo og selv har jeg en perlerække af fejl fra anerkendte værksteder på dels noget lort, dels noget der ikke er lavet som burde være det, dels på direkte forsøg på snyd med skift af reservedele der er ok. Remsen er uendelig, og min signatur bliver bekræftet gang på gang, så JO der er næsten ikke andet end klamhuggere, forsøg på snyd og ansvars flugt!

/ 383CI der nu har kørt 418k km. i en bil jeg selv servicer med god hjælp fra venner, og ikke har haft andre nævneværdige problemer end dem der er beskrive i signaturen.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af SVK »

383CI skrev:Hmm ja historien er meget trist, men da altid noget du fik pengene tilbage, det er mere end flertallet.
Som jeg læser det, så er Eurobiler dømt til at tilbagebetale bilens pris, men det har de endnu IKKE gjort.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af 383CI »

SVK skrev:
383CI skrev:Hmm ja historien er meget trist, men da altid noget du fik pengene tilbage, det er mere end flertallet.
Som jeg læser det, så er Eurobiler dømt til at tilbagebetale bilens pris, men det har de endnu IKKE gjort.

Arggg, ja du har sgu ret svk, men det gør jo bare min påstand og general rådenskab og flugt fra ansvar endnu mere saglig, også i forbindelse med flere steder der burde være anderkendte herinde.
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af FridaL »

Det er rigtig læst, at Eurobiler IKKE har betalt det de skylder os. Deres taktik er vist, hvis vi ignorere problemet, så går det nok væk. Synd for dem, at min stædighed er større end et æsels.

Efter vi har købt bilen hos dem, har vi bare hørt det ene dårlige efter det andet. Og selv fundet en masse dårligt på nettet. Vi kiggede ellers på nettet inden vi købte bilen, og det synes jeg ikke vi fandt noget dårligt om Eurobiler. Så medmindre de har haft et virkelig dårligt år, så ser man åbenbart kun det man vil se. Så til alle jer der skal købe bil, se jer godt for!

Hade er et stærkt ord, og var nok lidt sur da jeg skrev det første indlæg, men hvordan Eurobiler stadig kan køre forretning, det fatter jeg simpelthen ikke. Selve sagen har taget over 6 mrd, primært fordi Eurobiler ignorere alt. Tag jer dog sammen Eurobiler!
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af 383CI »

Fortsæt til den bitre ende, omend det er super træls, men lad os følge historien.
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af FridaL »

Så er det i morgen de første penge skal falde fra Eurobiler. Har selvfølgelig stadig intet hørt fra dem. Bilklage.dk siger de vil kontakte Eurobilers brancheorganisation, som så skal tage fat i dem. Ved dog ikke lige hvad de så vil gøre ved det. Eurobiler vil også blive hængt ud på bilklage.dk indtil de efterlever afgørelsen. Er dog bange for Eurobiler er ligeglade med det. Og desværre har bilklage.dk ikke andre sanktions muligheder end det.

For fanden hvor er jeg dog træt at det. Tænk at købet af en bil kan ødelægge ens liv så meget. Jeg troede at når afgørelsen endelig var faldet, at det så ville være slut. Men næh nej. For 9 mrd. siden startede sagen på bilklage.dk, og desværre er den ikke slut endnu.
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af FridaL »

Så har FDM kontaktet DAF (Eurobilers brancheorganisation), som så har kontaktet Eurobiler og bedt dem om at kontakte os inden d. 3/8. Så nu må vi se om det sker, selvom jeg nu er ret sikker på resultatet
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af FridaL »

Jeg har nu trukket Eurobiler i retten. Se evt. tråden ADVARSEL!!! EUROBILER ER ET FIRMA DU SKAL HOLDE DIG FRA -> viewtopic.php?f=10&t=1522
Senest rettet af KMDTHY man 19. sep 2011 14:03, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Tilføjet link
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af KMDTHY »

Spændene :shock:
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
arj9k
Indlæg: 313
Tilmeldt: fre 30. jul 2010 23:00
Geografisk sted: Slagelse

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af arj9k »

Lyder virkelig spændende. Du må godt nok være blevet dårligt behandlet siden du går fra den ene yderlighed til den anden :(

viewtopic.php?f=11&t=268
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af KMDTHY »

FridaL skrev:Jeg ved godt der er mange der har en anden opfattelse, det er også derfor jeg har valgt at skrive dette. Men det er underligt at folk kan have SÅ forskellige oplevelser. Det synes jeg er ret mærkeligt. Man skulle ikke tro det er det samme værksted man læser om
Syntes du stadig det er mærkeligt?
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
FridaL
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 13. sep 2010 17:44
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af FridaL »

Til KMDTHY.

Ja, egentligt. Det er da underligt at man kan have SÅ forskellige oplevelser om det samme sted. Og jeg står selv nu i en situation hvor de bestemt ikke er på min fanliste. Men til trods for det, synes jeg nu stadig de fortjener en stjerne for det arbejde de gjorde den dag. Det havde self været meget bedre hvis alle gik derfra med en kanon oplevelse, men det synes de måske ikke er så vigtigt.

Så min endlige dom må være, at jeg kan godt forstå alle de utilfredse indlæg omkring 3 literværkstedet og Eurobiler herinde, og jeg er selv endt ud med at blive en utilfreds kunde.
arj9k
Indlæg: 313
Tilmeldt: fre 30. jul 2010 23:00
Geografisk sted: Slagelse

Re: Køb IKKE bil hos Eurobiler i Herlev!

Indlæg af arj9k »

Da jeg for godt et år siden købte en lupo 3l, valgte jeg netop eurobiler fra pga. af deres ry og de historier man har hørt fra både nettet, bekendte og kollegaer. Håber du får dine penge tilbage, da de er utroligt sådanne forhandler bare konsekvent kan få lov til at ignorerer kunder på den måde. Desværre er der mange forhandlere der bruger den slags metoder :(
Besvar