VAG fejl 00283
VAG fejl 00283
fejl på ABS VAG 00283 eller SAE P1711 jeg har skiftet føler foran venstre , prøvet at slette fejl men stadigvæk fejl, ledning ser ok ud , er der nogen som har gode råd.
- KMDTHY
- Indlæg: 4987
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 1 time
Re: VAG fejl 00283
Har du ikk en VCDS udskift?
Har du prøvet at slette fejlene?
Har du prøvet at slette fejlene?
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
Re: VAG fejl 00283
Hejsa,
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00283
Det kan godt være ledningen ser fin ud, men er der _fejl_ på den?
/Claus
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00283
Det kan godt være ledningen ser fin ud, men er der _fejl_ på den?
/Claus
Re: VAG fejl 00283
Det kan godt være ledningen ser fin ud, men er der _fejl_ på den?
hvordan tjeker man ledningen ?
skal man slibe af så der er bedre kontakt der hvor bolt går ned i kobber bøsning ?
nej jeg har ikke en udskrift for det er en håndholt model som kun kan teste og slette.
hvordan tjeker man ledningen ?
skal man slibe af så der er bedre kontakt der hvor bolt går ned i kobber bøsning ?
nej jeg har ikke en udskrift for det er en håndholt model som kun kan teste og slette.
Re: VAG fejl 00283
Hejsa,
Skulle jeg løse opgaven, ville jeg bruge en Fluke gennemgangstester og måle hver af de to ledere mellem ABS-følerstik og multistikket på ABS-enheden. Samtidig med gennemgangstesten ville jeg sno/vride den fleksible del ned mod sensoren for at kontrollere for knækkede ledere.
En glasbørste er Guds gave til folk med irrede stikforbindelser
/Claus
Skulle jeg løse opgaven, ville jeg bruge en Fluke gennemgangstester og måle hver af de to ledere mellem ABS-følerstik og multistikket på ABS-enheden. Samtidig med gennemgangstesten ville jeg sno/vride den fleksible del ned mod sensoren for at kontrollere for knækkede ledere.
En glasbørste er Guds gave til folk med irrede stikforbindelser
/Claus