Klub klistermærker ?

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Klub klistermærker ?

Indlæg af Sirmikkel »

Hey ulveflok, jeg har set at Thore J har sådan et "3L Klub DK" klistermærke i ruden på hans bil , er det noget man kan få såen eller skal man selv ud og lave en aftale med en designer/skiltemager ?

Mikkel.
HamSjelv
Indlæg: 1845
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Klub klistermærker ?

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,

Lupo 3L- klistermærkerne var noget der fulgte med indmeldelsesmappen, dengang man kunne være betalende medlem.

Ordningen, (dengang), blev styret af kasseren - brugerprofil: jesperaalborg

Jeg synes at huske at Jesper engang for lang tid siden, i det gamle forum, godtgjorde at de sidste mærker var udleveret til nye medlemmer. Der blev vist aldrig lavet en ny serie mærker.

Jeg har et ubrugt liggende fra dengang jeg meldte mig ind. Det må du gerne få for indmeldesesgebyret :D :oops:


/Claus
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: Klub klistermærker ?

Indlæg af Sirmikkel »

hva sku man gi for det dengang ? ?
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: Klub klistermærker ?

Indlæg af Sirmikkel »

Ku det her være en ide ? , lidt ligesom det jeg har set på en 3L´er bar facelifted :D
Vedhæftede filer
Unavngivet.png
Unavngivet.png (47.29 KiB) Vist 3239 gange
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Klub klistermærker ?

Indlæg af Thore J »

Nu står jeg selvfølgelig ikke og mangler et klistermærke, men...

Jeg synes at det er lige lovligt "street"...
Jeg synes ikke at signalet i det klistermærke modsvarer kernen i 3L Klub... f.eks. kunne langt størstedelen af medlemmerne her aldrig drømme om at style deres biler..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Sirmikkel
Indlæg: 217
Tilmeldt: søn 26. dec 2010 01:48
Geografisk sted: Billund

Re: Klub klistermærker ?

Indlæg af Sirmikkel »

hmm efter at have smidt det ind, så kan jeg enlig godt se det, sys sku enlig heller ikke selv om det ,,, hmm Thore J kan du ikke lige knipse et billede en dag af dit mærke i bagruden evt ? , skal nemlig over og ha lavet et ved en "designer" her i den kommende uge,

Mikkel Kring...
Besvar