Hvordan kan det lade sig gøre ?

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
LYNDBY
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 4. maj 2011 11:37
Geografisk sted: Lyndby - 4070 Kirke Hylllinge

Hvordan kan det lade sig gøre ?

Indlæg af LYNDBY »

Så lige denne på dba.dk:
http://www.dba.dk/vw-lupo-12-tdi-3l-200 ... -75343088/

Den har aftageligt træk - hvilket man også kan se på et par af billederne, men jeg troede det var "forbudt" / ulovligt at mont. træk på en 3 L .... øh er der noget jeg har misforstået eller er reglerne ændrede ?
3L årgang 2004 - sølvgrå - dansk standard udgave + hattehylde + kopholder (ny model) + centrallås + GTI viskere for og bag
kasperfc
Indlæg: 219
Tilmeldt: søn 13. feb 2011 13:28
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvordan kan det lade sig gøre ?

Indlæg af kasperfc »

Ja, han må bruge den til cykelholder eller andet uden hjul.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hvordan kan det lade sig gøre ?

Indlæg af sussi »

LYNDBY skrev:Den har aftageligt træk - hvilket man også kan se på et par af billederne, men jeg troede det var "forbudt" / ulovligt at mont. træk på en 3 L .... øh er der noget jeg har misforstået eller er reglerne ændrede ?
Jo du har misforstået reglerne se her:
viewtopic.php?f=13&t=1209&p=9712&hilit= ... %A6k#p9712
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
LYNDBY
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 4. maj 2011 11:37
Geografisk sted: Lyndby - 4070 Kirke Hylllinge

Re: Hvordan kan det lade sig gøre ?

Indlæg af LYNDBY »

Formålet må så være at transportere en cykel ... jamen øh, så ved "man" (jeg) det :|
3L årgang 2004 - sølvgrå - dansk standard udgave + hattehylde + kopholder (ny model) + centrallås + GTI viskere for og bag
Besvar