Måske ny Lupoejer?

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Knaldhatten
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn 15. aug 2010 08:45
Geografisk sted: Aalborg

Måske ny Lupoejer?

Indlæg af Knaldhatten »

I en alder af 36 år er jeg nu nødtvunget til at anskaffe mig mit første motoriserede køretøj. Min kammerat har sin Lupo fra 2002 til salg og den har løbet 240.000 km. på tælleren. Så nu vil jeg spørge jer mennesker med spidskompetence på dette herlige lige køretøj, om det overhovedet kan svare sig at købe en bil der har gået så langt? Og hvis svaret er "ja" er der så specielle ting man skal være opmærksom på i forhold til fejl og slid?

Han forlanger 55 kilo for den - er det rimelig pris?

På forhånd tak

Ps. Jeg har kørekort.... ;)
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Måske ny Lupoejer?

Indlæg af KMDTHY »

Jeg syntes du skal læse dette: viewtopic.php?f=22&t=14

Omkring prisen, så lyder det ikke helt ved siden af, måske 5k mindre hvis den skal skal serviceret....
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Måske ny Lupoejer?

Indlæg af sussi »

Prisen afhænger af stand og udstyr, samt tidligere servicering. og for omtalte bil et sted mellem 40 og 80k kr.
Men start med at læse indlægget som der refereres til i ovenstående indlæg.
Men du er jo en af de "heldige" da du bor i nærheden af et af de få 3L værksteder i DK :-)
viewtopic.php?f=22&t=28
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Måske ny Lupoejer?

Indlæg af vanquish99 »

købte min for omkring 4 mdr siden.... sort fra 7 mdr 2003 der havde gået 248.000 km, overholdt alle service og havde fået lavet et større eftersyn hos macari i randers, med tandremskift osv, samt ny forrude af den ikke tynde slags... og ja så var der 4 helt nye vinderdæk/fælge med til og ellers meget pæn og den slap jeg 54.000 kr for. kiggede efter lupo i rimelig langtid synes jeg før jeg hentede den her i Odense, og er indtil vidre ganske godt tilfreds. har netop fået skiftet forhjulsleje, så med mindre det er lavet på den skal du nok forvente at de ryger sig en tur inden længe, for de er vidst ratede til omkring de 250.000 km uden at ha noget bevis for det, men det kan du måske også presse ham lidt med, hvis ej de er skiftet :)
Knaldhatten
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn 15. aug 2010 08:45
Geografisk sted: Aalborg

Re: Måske ny Lupoejer?

Indlæg af Knaldhatten »

Er nu blevet den lykkelige ejer af en grøn krabat af en Lupo. Fra 2002 med 214000 km. på røven - nye bremsertromler/bakker bagpå og ny tandrem. En servicebog fyldt med stempler og fantastisk velholdt. Får hende forhåbentlig sidst på ugen... :D

Tak for indput - see you on the highway...
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Måske ny Lupoejer?

Indlæg af KMDTHY »

TILLYKKE !! Husk at vinke 8-) :D
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Besvar