Sporing af Lupo i Odense?

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Brugeravatar
Lars Larsen
Indlæg: 176
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nø-Fyn

Sporing af Lupo i Odense?

Indlæg af Lars Larsen »

- Og hellere igår end i morgen.

Nogen der kender og kan anbefale et værksted der kender data for en Lupo 3L TDI og kan udføre arbejdet - Ud over SMC i Odense?? - og helst uden det er nødvendigt at booke flere dage/uger i forvejen.

Jeg fik en styrestang skiftet hos JP-Auto idag men uden mulighed for at nå at få den sporet inden lukketid så den er bare stillet på lurenkig. Dækkene der sidder på den skal alligevel udskiftes i løbet af ugen så det betyder intet at de trædes lidt mere skæve men bilen skulle gerne spores inden de nye dæk bliver monteret så de ikke bliver ødelagt.

(Tak Jesper, som altid en oplevelse at besøge dig og svendene på værkstedet ;-) )

/Lars
Jakob J
Indlæg: 709
Tilmeldt: søn 25. jul 2010 19:40
Geografisk sted: Hesselager

Re: Sporing af Lupo i Odense?

Indlæg af Jakob J »

Jeg har brugt Nordisk Dæk Import flere gange. Ved ikke om de stadig hedder det. Godt nok ikke på Lupo, men mon ikke de også kan spore sådan en karl ;)
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Sporing af Lupo i Odense?

Indlæg af VAGtech.dk »

Korup dækservice i odense laver 4 hjuls udmåling forholdsvist billigt...
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Sporing af Lupo i Odense?

Indlæg af Thore J »

VAGtech.dk skrev:Korup dækservice i odense laver 4 hjuls udmåling forholdsvist billigt...
Jepsen... Der har jeg fået sporet min, det var helt i orden...
Kan desværre ikke huske prisen.. men det var som Steffen siger ikke slemt..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Sporing af Lupo i Odense?

Indlæg af sussi »

Til orientering.
Flere af de første årgange, ihverfald indtil 2002, havde problemer med at de høvlede fordækkene på ydersiden.
Vi fik rettet TOE in/out 2 gange inden den holdt op med det, den skulle stilles på kanten, af det af fabrikken angivne..
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Lars Larsen
Indlæg: 176
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nø-Fyn

Re: Sporing af Lupo i Odense? (Så er det klaret!)

Indlæg af Lars Larsen »

Tak for tipsene.
Den blev sporet her til morgen og det er ikke utænkeligt at jeg vælger at køre til Korup (nordvest for Odense) hvis jeg igen skal have bilen sporet.

/Lars
SørenSL
Indlæg: 13
Tilmeldt: fre 21. sep 2012 20:58
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Sporing af Lupo i Odense?

Indlæg af SørenSL »

Meeeeget gammel tråd her, men lidt relevant; Hvis Sussi ser dette her, eller nogen anden ved noget derom - at gå lidt ud over grænseværdierne for toe-vinklen - hvilken side af grænsen handler det om; større spredning eller tættere på parallel? Og gælder det for toe-out?

Min er nu sat til -0°01' på begge forhjul. For afhjælpning af dækhøvling / styreslattenhed, er det således bedre at sige -0°08' eksempelvis?

Caster er aktuelt +1°30' og camber -0°34'.

På forhånd mange slags tak, om nogle vil dele toe-erfaringer.

Hilsener Søren
Besvar