Diesel er ikke bare Diesel

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Lupoks
Indlæg: 6
Tilmeldt: man 25. apr 2011 14:15
Geografisk sted: København S

Diesel er ikke bare Diesel

Indlæg af Lupoks »

Når jeg tanker Diesel på jet mister jeg trækkræft, men tanker jeg Diesel på Shell køren ulven godt igen.?. Har du/i været ude for det samme.. :D
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Diesel er ikke bare Diesel

Indlæg af hare »

Oplever du samme "problem" med diesel fra Statoil? - da Statoil ejer Jet, 123 samt Haarh, kunne du jo prøve med disse to også. Men jeg er ret sikker på det bare er indbildningen.

Jeg bruger også kun selv Shell, så jeg har endnu ikke været udsat for det.
Lupoks
Indlæg: 6
Tilmeldt: man 25. apr 2011 14:15
Geografisk sted: København S

Re: Diesel er ikke bare Diesel

Indlæg af Lupoks »

Hej igen. Diesel fra Statoil kan ulven godt lide, har ikke prøvet 123 men det må da prøves.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Diesel er ikke bare Diesel

Indlæg af sussi »

Vi har nu tanket 9748 liter diesel af så at sige alle mærker, og har aldrig oplevet den allermindste forskel.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Diesel er ikke bare Diesel

Indlæg af KMDTHY »

Må holde med Sussi, har tanket ved ved alle forskellige, og ligeledes ikke oplevet nogen forskel.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
hare
Indlæg: 272
Tilmeldt: fre 8. apr 2011 21:48
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Diesel er ikke bare Diesel

Indlæg af hare »

Derfor jeg skriver til Lupoks at det må være indbildning eller en enkeltstående tilfælde, for i bund og grund kommer det jo samme sted fra :-)
Besvar