Anhængertræk.

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Møller
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 2. apr 2011 20:17
Geografisk sted: Næstved

Anhængertræk.

Indlæg af Møller »

Hey. Er det på nogen måde muligt at få godkendt sin 3L
med et anhængertræk?? Er måske villig til at betale mere
i vægtafgift osv. Men er det muligt eller er det et no go???
På forhånd tak
Vw Lupo 3L, Årgang 2002, Km. 247000, Klima, Servo, Armlæn, Vindafvisere, Tonet bag og sideruder, Fjernbetjent centrallås, Kopholder, Gti bagbeklædning... Ønsker: Fartpilot, Elruder, Handskerum, Oliefyr, Tågelygter, Hækspoiler, Komfortblink, W8 loftlys...
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:40
Geografisk sted: Køge

Re: Anhængertræk.

Indlæg af yaknudsen »

Søg, og du skal finde: Feks. denne tråd:

viewtopic.php?f=27&t=309
Før: VW Lupo 3L 1.2 TDI 2001. Nu: VW Polo 1.2 TDI-CR 6R1-27N BM 2010. Til sjov: Honda NC750XAD 2015.
Møller
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 2. apr 2011 20:17
Geografisk sted: Næstved

Re: Anhængertræk.

Indlæg af Møller »

Hey.
Jeg havde godt læst den tråd, men havde måske et lille håb om et eller andet med, at måske ændre lidt på bilen,
så det ikke var en 3L men blev til en alm. Lupo og så gå den vej rundt...
Men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre...
Vw Lupo 3L, Årgang 2002, Km. 247000, Klima, Servo, Armlæn, Vindafvisere, Tonet bag og sideruder, Fjernbetjent centrallås, Kopholder, Gti bagbeklædning... Ønsker: Fartpilot, Elruder, Handskerum, Oliefyr, Tågelygter, Hækspoiler, Komfortblink, W8 loftlys...
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Anhængertræk.

Indlæg af sussi »

Møller skrev:Hey.
Jeg havde godt læst den tråd, men havde måske et lille håb om et eller andet med, at måske ændre lidt på bilen,
så det ikke var en 3L men blev til en alm. Lupo og så gå den vej rundt...
Men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre...
Du kan godt bygge din bil om, men så mener jeg også, at du skal have en ny typekodkendelse, og så vidt jeg ved koster den spidsen af en jetjager ;) ;)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar