Når nøgle drejes til tænding eller start klirerer et relæ bag tændingsboks volsomt og meget hurtigt.
Start mortor bliver ikke aktiveret.
Hydralik pumpe kører fint op.
Nogle bud ?
Kan ikke starte og Relæ bag sikringssboks klirer ved tænding
-
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: tors 28. feb 2019 19:00
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Kjellerup
Re: Kan ikke starte og Relæ bag sikringssboks klirer ved tænding
99,99999987% sikkert for lidt strøm på batteriet. Eller en dårlig forbindelse et sted, men batteriet i første omgang.
/383CI
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
- doktorfrank
- Indlæg: 2310
- Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
- Geografisk sted: Ringsted
Re: Kan ikke starte og Relæ bag sikringssboks klirer ved tænding
Hvis der er så ringe spænding på batteriet, at et relæ ikke kan trække, kører hydraulikpumpen meget, meget langsomt ... som i overhovedet ikke.
Er det ikke mere sandsynligt, at lyden kommer fra relæ 109.
Er det ikke mere sandsynligt, at lyden kommer fra relæ 109.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
-
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: tors 28. feb 2019 19:00
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Kjellerup
Re: Kan ikke starte og Relæ bag sikringssboks klirer ved tænding
Tusind tak for jeres hjælp, det var en stel forbindelse,
Jeg måtte have lidt prof. hjælp.
ved at måle manglende spænding på en sikring faldt mistanken i 1. omgang til bundstykket i tændingslåsen.
Men nej, det var stel forbindelsen i motorrummet til computeren.
Bolten var ikke skruet 100% i, og ved nærmere eftertanke pegede pilen den forkerte vej da jeg kunne erindrer at have sendt computeren til tyskland for 8 år siden for få programmeret fart pilot.
Så Lupo kunne ikke få skylden den gang.
Jeg måtte have lidt prof. hjælp.
ved at måle manglende spænding på en sikring faldt mistanken i 1. omgang til bundstykket i tændingslåsen.
Men nej, det var stel forbindelsen i motorrummet til computeren.
Bolten var ikke skruet 100% i, og ved nærmere eftertanke pegede pilen den forkerte vej da jeg kunne erindrer at have sendt computeren til tyskland for 8 år siden for få programmeret fart pilot.
Så Lupo kunne ikke få skylden den gang.
Re: Kan ikke starte og Relæ bag sikringssboks klirer ved tænding
Glimragende med tilbagemelding og tak for det. Det var godt jeg ikke skrev det definitivt var "for lidt strøm" *G*
/383CI
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.