køler skift 3l

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Smut 25
Indlæg: 12
Tilmeldt: søn 19. mar 2017 13:58
Geografisk sted: Otterup Nordfyn

køler skift 3l

Indlæg af Smut 25 »

Hej alle sammen

jeg skal havde skiftet køler på min svigersøns 3 l

og har søgt på hvor meget der skildes af uden held

skal jeg havde hele fronten af lygter, kofanger for og komme indtil den
eller kan den luskes ud fra motor rummet
på forhånd tak for hjælp
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: køler skift 3l

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg kan sgu ikke lige huske om den kan luskes ovenud 🤔 men ellers skal du bare have kofangeren af, så sidder hele fronten med nogle få bolte, lygter bliver siddende på fronten 👍
Smut 25
Indlæg: 12
Tilmeldt: søn 19. mar 2017 13:58
Geografisk sted: Otterup Nordfyn

Re: køler skift 3l

Indlæg af Smut 25 »

Kim B Olesen skrev: lør 15. jun 2019 07:17 Jeg kan sgu ikke lige huske om den kan luskes ovenud 🤔 men ellers skal du bare have kofangeren af, så sidder hele fronten med nogle få bolte, lygter bliver siddende på fronten 👍

tak for hjælpen stod og lurede på det den anden dag og ja der er ikke meget plads
men heller skille for meget end og være doven og risikere og ødelægge en ny køler ;)
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: køler skift 3l

Indlæg af Kim B Olesen »

Det er et meget overskueligt projekt 👍 det værste er hvis der er en eller anden klovn der har genmonteret de skuer til kofangeren der sidder helt ude i spidsen af skærmen 🤪
Så skal du have armen helt ind der, de kan godt være lidt svære at se hvis man ikke lige ved hvor de er 🤔😎
Ellers tager det næsten længst tid at få bilen på lift/klodset op 👍😎
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: køler skift 3l

Indlæg af doktorfrank »

Mine arme er åbenbart for korte ... til gengæld har jeg tre forlængere til topnøglerne, og så er de åndssvage skruer nemme at nå, og med en god lygte kan man sågar få øje på dem :roll:
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Besvar