Inden køb af A2 skal man tjekke..

Da der nu kommer flere og flere spørgsmål om A2, er dette forum oprettet, for at det bliver nemmere at finde specifikke A2 spørgsmål.
Besvar
simonfasting
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 27. mar 2018 07:11
Geografisk region: København
Geografisk sted: Valby

Inden køb af A2 skal man tjekke..

Indlæg af simonfasting »

Hej,

Jeg har prøvekørt en A2’er og forelskede mig med det samme. Så inden jeg køber vil jeg lige hører om der er nogle ting jeg skal være særligt opmærksom på ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ThomasDitlev
Indlæg: 176
Tilmeldt: tirs 27. jan 2015 22:27
Geografisk sted: Hellerup

Re: Inden køb af A2 skal man tjekke..

Indlæg af ThomasDitlev »

Hejsa

Teknisk deler den platform med Lupo så du kan få meget ud af at læse denne tråd fra FAQen viewtopic.php?f=22&t=14

Ellers tjek at den er hel og pæn indeni og udenpå. Skader på alu-karossen er dyre at udbedre og indtræksdele er næsten umulige at få fat i. Jeg brugte 1/2 år på at finde en bagagerumsafdækning...

Hvis der er bose lydsystem, servo og klima er det klart et plus.

Hvis du ikke har forstand på biler er det altid en god ide at alliere dig med en der har.

Pøj pøj med købet

Thomas
Audi A2 3L 2001 med DPF
Audi Q4 40 etron 2021
Mercedes-Benz 350SL 1973
Morris Mini 1000 1972
Udlåner gerne værktøj til skift af hjullejer, tandrem og bærearmsbøsninger
simonfasting
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 27. mar 2018 07:11
Geografisk region: København
Geografisk sted: Valby

Re: Inden køb af A2 skal man tjekke..

Indlæg af simonfasting »

ThomasDitlev skrev:Hejsa

Teknisk deler den platform med Lupo så du kan få meget ud af at læse denne tråd fra FAQen viewtopic.php?f=22&t=14

Ellers tjek at den er hel og pæn indeni og udenpå. Skader på alu-karossen er dyre at udbedre og indtræksdele er næsten umulige at få fat i. Jeg brugte 1/2 år på at finde en bagagerumsafdækning...

Hvis der er bose lydsystem, servo og klima er det klart et plus.

Hvis du ikke har forstand på biler er det altid en god ide at alliere dig med en der har.

Pøj pøj med købet

Thomas
Hej Thomas

Tak for svaret, jeg køber den imorgen hvis eller min ven (mekanikker) ikke forbyder det Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Proteck
Indlæg: 11
Tilmeldt: lør 21. mar 2015 07:59
Geografisk sted: Jammerbugt - Nordjylland

Re: Inden køb af A2 skal man tjekke..

Indlæg af Proteck »

Hej købte du den, hvis ja er du så tilfreds, overvejer a2 når vår Lupo skal på pension.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lupo 3L 2000 - 385.000Km...
Besvar