Højdejusterbart forsæde - erfaringer søges

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
nknk
Indlæg: 22
Tilmeldt: lør 15. jan 2011 20:26
Geografisk sted: København

Højdejusterbart forsæde - erfaringer søges

Indlæg af nknk »

Jeg drømmer om et bedre førersæde til Lupoen. Jeg synes, at det nuværende standardsæde er ubekvemt ved lange ture. Jeg har desværre ikke tid og evner til at kopiere de kreative løsninger med sæder fra andre biler udført af nogle på dette forum. Har nogen på dette forum erfaring med det højdejusterbare sæde, som findes sidder i nogle modeller af Lupoen? Sidder man bedre end i det ikke-højdejusterbare sæde? Jeg tænker, at det passer lige over i 3L?
Andreas1972
Indlæg: 163
Tilmeldt: søn 6. dec 2015 17:44
Geografisk sted: nørager

Re: Højdejusterbart forsæde - erfaringer søges

Indlæg af Andreas1972 »

mine erfaringer med det originale højde justerbare sæde er begrænsede, men har en kollega der har dem og han siger de er lige så ringe som std. sæder, ud over højde justering.
Personligt har jeg da også skiftet mine til nogen fra en golf 4 . Jeg tror desværre du er gift med dine strandstole :D da de beslag jeg har set på andet end oe. 3l sæder er anderledes :(
Kim B Olesen
Indlæg: 4803
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Højdejusterbart forsæde - erfaringer søges

Indlæg af Kim B Olesen »

Sæderne passer lige over fra fx golf 3 eller golf 4 cabriolet - men fra næsten alt andet skal der tilpasses lidt ;)
scj
Indlæg: 5
Tilmeldt: tors 9. dec 2010 23:02
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Gatten

Re: Højdejusterbart forsæde - erfaringer søges

Indlæg af scj »

Hejsa.

Jeg har højdejusterbart sæde, og det er ganske rigtigt lige som det almindelige sæde, bare med højdejustering, så det er ikke noget særligt.

Mvh

Steffen
Andreas1972
Indlæg: 163
Tilmeldt: søn 6. dec 2015 17:44
Geografisk sted: nørager

Re: Højdejusterbart forsæde - erfaringer søges

Indlæg af Andreas1972 »

Søg her på forum og se hvad andre gør ,det er ikke så svært, resten er der da hjælp til her på netop 3l forum , der er kun mennesker der elsker de her små øko fræsere og som ligger inde med en masse erfaring som de gerne deler ud af ( tro mig ;) ) Jeg fandt et link om hvordan mine sæder fra en golf skulle tilpasses det var ikke så svært . Brug lidt tid på frq. og bliv klogere ( Håndværker eller ej ) og lav en plan ( Evt. kontakt nogen her inde fra ) Find de sæder du vil have og få dem monteret enten ved egen hjælp eller hjælp ude fra, og nyd mange flere km. i din lille øko ræser :D :D
Besvar