forskellige problemer

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Mort36
Indlæg: 26
Tilmeldt: man 20. dec 2010 17:11
Geografisk sted: Kastrup

forskellige problemer

Indlæg af Mort36 »

Hej

Jeg har netop fået skiftet starter på værksted. Nu vil min Lupo ikke starte, når den stopper i ECO mode. Har de glemt et kabel ved skift af starter?

Wire mellem gear og lås virker ikke. Jeg har forsøgt forskellige ting men uden held. Den kan ikke skubbe tappen helt op, når man sætter den i STOP mode. Kan man justere det?

Der er knækket en pal til venstre fordør i hængslet, hvor skaffer man sådan en?

Bh,
Morten
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: forskellige problemer

Indlæg af 383CI »

Hvis den er ødelagt på værksted er det sgu da deres problem at få bilen til at køre/starte igen.
Vi kan ikke sige noget om de har glemt et kabel men det er motorstyringen der giver signal til start relæet om at trække og eftersom styringen får signaler så den tillader at stoppe motoren må den forvente at kunne starte igen.
Førsøger den at starte eller sker der bare ingenting?

Du kan købe et helt hængsel hos VW til døren. Det er en kendt sag de bliver trætte og lyder som når man træder på en øldåse.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Kim B Olesen
Indlæg: 4802
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: forskellige problemer

Indlæg af Kim B Olesen »

Det kan godt være et kabel de ikke har spændt ordentligt ;) jeg har prøvet det samme hvor det var plus på starter der ikke var spændt :?
Tappen helt op ? Måske lidt mere forklaring ;) kablet kan i hvert fald justeres !
Måske et billede ville hjælpe på den sidste ! Er det på selve hængslet ?
Besvar