A2 bagsæder ud - hvordan

Da der nu kommer flere og flere spørgsmål om A2, er dette forum oprettet, for at det bliver nemmere at finde specifikke A2 spørgsmål.
Besvar
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

A2 bagsæder ud - hvordan

Indlæg af CJohansen »

Hejsa

Nok et spørgsmål fra den uvidende knold :oops:

Jeg har en A2 med fast bagsæde, og jeg ville gerne have sædet ud, men jeg kan dæleme ikke lure hvordan. Jeg har snuppet skruerne ind i ryglænet i hver side under nakkestøtterne, men så kan jeg ikke komme længere. Hvordan får jeg skidtet fri af bunden af bilen, så det kan vippe frem og ud. Det er vel næppe skruet i fra undersiden?
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: A2 bagsæder ud - hvordan

Indlæg af Skipper »

VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: A2 bagsæder ud - hvordan

Indlæg af CJohansen »

Fuck hvor er du bare irriterende :lol: Jo det var lige i øjet...........igen!

Takker und so weiter
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Besvar