Hjulcylinder utæt - skift til?

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Mukker
Indlæg: 300
Tilmeldt: tors 30. sep 2010 12:14
Geografisk sted: Vemmelev

Hjulcylinder utæt - skift til?

Indlæg af Mukker »

Halløj

Som jeg ser det, så skal jeg som min have 2 nye hjul cylindre og nye bakker.
Er lidt doven, så det vil være lækkert ned "komplette bakker" hvor det hele er formonteret.
Overvejer dog at skifte til stål, da priserne ikke er meget højere. Men synes ikke at kunne finde "komplette bakker" til ståltromler.
Har kun kigget ebay.de

nogen der kan hitte et link til, gerne et komplet sæt med tromler og komplette bremser incl hjulcylindre ?
Mukker
Indlæg: 300
Tilmeldt: tors 30. sep 2010 12:14
Geografisk sted: Vemmelev

Re: Hjulcylinder utæt - skift til?

Indlæg af Mukker »

Har fundet det. Dog ikke i faq'en (måske jeg er blind)
Men bosch 0986487002 på ebay
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: Hjulcylinder utæt - skift til?

Indlæg af Rasbi »

Og her er direkte link: http://m.ebay.de/itm/BOSCH-0204114053-V ... Ciid%253A4

Det ser virkelig lækkert ud. Det passer til 180 mm tromler så den burde være god nok. Kan nogen bekræfte det passer for det er da virkelig et lækkert sæt?
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Mukker
Indlæg: 300
Tilmeldt: tors 30. sep 2010 12:14
Geografisk sted: Vemmelev

Re: Hjulcylinder utæt - skift til?

Indlæg af Mukker »

De passer til stål jævnfør linket til en tysk side i dette link viewtopic.php?t=1315
Som jeg ser det, bestil føromtalte bakker med tilhærende hjulcylindre og et sæt stål tromler jævnfør ate nummeret og vupti ombygget til stål for en ok pris
Mukker
Indlæg: 300
Tilmeldt: tors 30. sep 2010 12:14
Geografisk sted: Vemmelev

Re: Hjulcylinder utæt - skift til?

Indlæg af Mukker »

Nu har jeg bestilt, både tromler og bremsebakkesættet, fra 2 forskellige til samlet sum lige under kr 1100.
Hvis det passer på bilen, er det vel en helt fornuftig pris på nye bagbremser, nåhja og en konvertering til stål. Håber det er kommet inden næste weekend. Jeg vender retur
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Hjulcylinder utæt - skift til?

Indlæg af Bandit »

Autoteilemann.de har det hele fra flere forskellige leverandører.
1,4tdi og 1,7sdi deler i øvrigt flere bremsedele, så kig begge steder, hvis det du lige mangler ikke dukker op.
Jeg havde et emne for et par år siden men linkene dur ikke mere viewtopic.php?f=13&t=2714&p=22036#p22036
Ulven kommer, ulven kommer
Besvar